Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

keizersoze skrev (1 minutt siden):

Hehe ja. Spesielt.

Sånn litt på sidelinjen mr..Vet du hva de tallene under profilbildet ditt betyr?

Masse tomler og lyspærer. Og antall innlegg. Men innlegg i denne tråden telles ikke. Av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Ok. Åpner flere spørsmål enn svar. Hvordan gir jeg tomler, og lyspærer er noe jeg kan gi antar jeg?

Hold pilen over tegnet til høyre ved alle innlegg, så kan du velge å gi tommel eller lyspære. Så mange du vil pr døgn. Men kun ett pr innlegg.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Nå har du fått tommel og lyspære av meg :) Måtte jo det da dine svar er både likt og innsiktsfull.

Ser en forskjell på om noen liker innlegget ditt, eller bare synes du er innsiktsfull?

Nå har du fått en av hver. Du ser lyspære eller tommel. Eller flere hvis flere liker det du skriver.

Lenke til kommentar
Granca skrev (8 minutter siden):

Det var fint i vinter. Sommeren er bedre her i bartebyen. Får se hva det blir til til vinteren. Håper de åpner opp igjen. Vinter i Norge er triste saker.

Er vel noenlunde innlysende med piker vin og sang.. Men er det bare det og sol det går i?

Lenke til kommentar
aklla skrev (4 minutter siden):

Ga deg en lyspære på innlegget slik at du kan se hvordan det ser ut med begge :)

Hehe. Takker. Usikker på hvor og hva jeg ser det da. Men blir jeg sur på noen, så kan jeg ta tilbake tomler og lyspærer?

Jaja. Artig sted med hyggelige folk :) Ps. Du har fått en lyspære tilbake...Så da er vi begge opplyst midt på natten.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (9 minutter siden):

Er vel noenlunde innlysende med piker vin og sang.. Men er det bare det og sol det går i?

Nja. Liker å gå lange turer. Trene golf. Ser mye tv-serier og filmer. Som hjemme. Og ikke minst å spise fantastisk mat. Og selvsagt bade. Sol bryr jeg meg mindre om. Ellers tar jeg det som det kommer. Får heldigvis en del besøk. Og leser litt.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Nja. Liker å gå lange turer. Trene golf. Ser mye tv-serier og filmer. Som hjemme. Og ikke minst å spise fantastisk mat. Og selvsagt bade. Sol bryr jeg meg mindre om. Ellers tar jeg det som det kommer. Får heldigvis en del besøk. Og leser litt.

Høres kjekt ut. Bortsett fra det der med maten så lurte jeg litt på om det var selveste Trump jeg hadde gleden av å konversere med. Vel og lesingen. Men trene golf...Greit nok det, men er ikke alle på trening når de er på banen da?

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (3 minutter siden):

Høres kjekt ut. Bortsett fra det der med maten så lurte jeg litt på om det var selveste Trump jeg hadde gleden av å konversere med. Vel og lesingen. Men trene golf...Greit nok det, men er ikke alle på trening når de er på banen da?

Dritdyrt å spille golf der, 13-1400 for en runde nå. Gidder ikke det. Men å stå i sola og slå baller utover et treningsområde , det gidder jeg ganske mye av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...