Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, var en traktor som eksploderte noe på tirsdag i Fannefjordtunellen, det ble kilometerlange køer på grunn av olje i veibanen. Fikk inn traktoren til verkstedet idag, blir spennende å finne ut hva som skjedde. Føreren hadde englevakt siden det ble sprøytet olje på bakhjulene og han mistet kontrollen over traktoren, heldigvis kom det ingen biler i mot.

Når det gjelder turister så var det nok bedre belegg når det var fint vær, jeg kjører forbi Kviltorp Camping når jeg kommer hjem fra jobb, er ikke så stappfult der nå som det var. Uansett godt med gjester ser det ut som.

Har ikke merket noe på trafikken.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (17 timer siden):

God morgen! 
Så at du skrev om lakabodl her tidligere og jeg måtte le litt for det var et ord som jeg og mine kamerater brukte veldig flittig men da betydde det en person som vi synes var litt dum eller hadde oppført seg litt dumt. Tror ikke jeg har hørt noe si lakabodl på 30 år eller noe slikt!!! Et annet favorittord er "ubjaodle" Den kan du tenke litt på.

Hehe. Håper du ikke blir veldig sur på meg om jeg ikke gidder bruke veldig mye tid på ubjaodle :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...