Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frieri i helikopter


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lenge lekt med tanken om å fri til samboeren min i forbindelse med en helikoptertur, men spørsmålet jeg stiller meg selv hver gang jeg tenker på det- hvordan skal jeg gjøre det?

Jeg kan 1. Fri i helikopteret

2. Fri etter vi for eksempel landet på en strand

Det er egentlig ingen grenser, så lenge man har landingstillatelse, noe som ikke burde være noe problem å få til.

SÅ- Det jeg spør dere fantasifulle skribenter om er følgende

Har dere noen forslag til hvordan jeg kan gjøre dette? Altså fri med et helikopter involvert 

Endret av Støvsuger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 268a0...8fc

Ville nok fri på en strand og kanskje ikke i helikopteret, da kunne du ha en romantisk piknik eller noe slik og endt det med et frieri? Det kommer også litt på om du er den som skal fly helikopteret eller ikke, hvis du skal fly det kan du gjøre slik som de som later som denne personen i videoen. Lykke til uansett!

 

Anonymous poster hash: 268a0...8fc

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har du reist med helikopter før? 

Lydnivået er høgt, og sjølv med radiokommunikasjon så ligg ikkje forholda heilt til rette for denne typen kommunikasjon. Faren for at du må gjenta spørsmålet fleire gongar er absolutt til staded. 

Så med mindre det er eit betydningsfullt poeng å fri i lufta så ville eg fokusert på helikopteret som eit reint transportmiddel. Enten for å reise til ein plass for å fri, eller som feiring i form av sightseeing etter frieriet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest 87a98...6b2
Støvsuger skrev (På 11.2.2020 den 19.32):

Hei!

Jeg har lenge lekt med tanken om å fri til samboeren min i forbindelse med en helikoptertur, men spørsmålet jeg stiller meg selv hver gang jeg tenker på det- hvordan skal jeg gjøre det?

Jeg kan 1. Fri i helikopteret

2. Fri etter vi for eksempel landet på en strand

Det er egentlig ingen grenser, så lenge man har landingstillatelse, noe som ikke burde være noe problem å få til.

SÅ- Det jeg spør dere fantasifulle skribenter om er følgende

Har dere noen forslag til hvordan jeg kan gjøre dette? Altså fri med et helikopter involvert 

Er helikopteret betydningsfullt for henne, eller er det din greie? 

Anonymous poster hash: 87a98...6b2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...