Gå til innhold

Blizzard svarer på Warcraft III: Reforged-kritikken: – Vi beklager


Anbefalte innlegg

4 minutes ago, Iki said:

Jeg er ikke 80 år gammel, så det stemmer ikke.

Jeg vet hva cutscenes er.

Jeg klarer å sette meg inn i saken.

Jeg klarer å lese hva utviklerne selv har skrevet.

 

Hvorfor klarer ikke du dette?

Har du i det heletatt noen plan om å prøve spillet selv?

Ok boomer.

Du virke ikkje som du veit kva cutscenes er når du bruke sitere kva dei gjere med cinematics, ikkje in-game cutscenes. Du virke ikkje som du veit kva saken går ut på når du kaster alle spillerne under bussen med påstander om hat, og komplett ignorere all kritikk. Du virke ikkje som du har heilt emne til å lesa når du må ty til løgn om kva som står svart på kvit.

Eg spilte WC3: ROC først når eg var... 11 år? Spilte det i mange herrens år, gjekk over til TFT etter kvart. Senest i siste par månedene hadde eg plukka det opp igjen. WC3: Reforged overkjørte så spelet mitt...

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drunkenvalley skrev (37 minutter siden):

Ok boomer.

 

Du fortsetter trollingen og ignorere fakta ser jeg...

Kan du kanskje forklare hva som er forskjellen på en pre-render in game cutscene og det du selv påstår er en cutscene?

 

Jeg kaster heller ikke ALLE spillerne under, jeg påstår at det finnes en gruppe "spillere" som er mer opptatt av å være negative.

Jeg skriver også at kritikk er greit.

Det jeg derimot er negativ til er folk som ikke kan begrunne påstandene sine.

Folk som sier de ikke liker noe kun for å ikke like noe.

 

Spillet DITT? Om du holdt det av serverne til Blizzard så er det greit, men da hadde du ikke opplevd noe problem nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Iki said:

...

Ok boomer.

Dette er cinematic cutscene. Derimot er dette ein in-game cutscene. Spele du egentleg spel, siden du spør?

Du påstår du ikkje kaste spillerne under bussen, men det lyder hult når du avviser all kritikk blankt som hat, og nekter å godta begrunnelser fordi du heller vil lage ein fiksjonell tolkning som er langt ute av landet.

Også re: om eg haldt spelet av serverne... eg fekk ikkje eit val. Det einaste eg gjorde var at eg hadde battle.net klienten oppe (fordi gud forby at eg spele WoW), og den lasta då ned Reforged og overkjørte spelet mitt...

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (2 minutter siden):

Ok boomer.

Dette er cinematic cutscene. Derimot er dette ein in-game cutscene. Spele du egentleg spel, siden du spør?

Du påstår du ikkje kaste spillerne under bussen, men det lyder hult når du avviser all kritikk blankt som hat, og nekter å godta begrunnelser fordi du heller vil lage ein fiksjonell tolkning som er langt ute av landet.

Også re: om eg haldt spelet av serverne... eg fekk ikkje eit val. Det einaste eg gjorde var at eg hadde battle.net klienten oppe (fordi gud forby at eg spele WoW), og den lasta då ned Reforged og overkjørte spelet mitt...

Det er akkurat denne de hadde forandret i begynnelsen av utviklingen av reforged.

Den BLIZZARD selv sa de ikke ville gjøre for mye med under blizzcon 2019...

Den som utsagnet mitt tidligere refererte til.

 

Jeg ber deg lese gjennom det folk skriver neste gang du vil krangle, da får du kanskje med deg det de skriver.

Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (16 minutter siden):

Ok boomer.

Dei nemnte det kun under Blizzcon, og var heller ikkje tydeleg om kva det dei sa innebærte. Nettstaden selje framleis den same løgna. Om du vil påstå at folk ikkje følgje med bør du kanskje skaffe deg briller.

Ettersom du fortsatt har problemer med dette så vil jeg stille deg et siste spørsmål.

Håper du kan forklare dette, da du åpenbart vet så mye.

 

Hvordan har det seg at Blizzard påstår de skal ha 4 timer med "reforged" cutscenes, og spesifikt bruker ordet cutscenes, mens du påstår det er snakk om cinematics?

 

Dette er enda mer spesielt når man ser at Warcraft 3 har 4 timer med cutscenes (de du mener ikke teller) men kun 25 minutter med cinematics.

Lenke til kommentar

Du ser en reklame for et par bukser, de er så nice at du bare MÅ ha dem.

Reklamen viser nice stoff, gode lommer, de har en helt amazing feel og fit, helt nice tippers! Detta blir bra.

Du går i butikken og ser mange andre som vil ha de samme buksene, dere gleder dere alle, får tilgodelapp til de kommer på lager. Good times!

Dagen kommer, du går for å hente buksene, første øyekast så er de ikke helt slik som reklamen sa, du tenker pytt pytt å tar dem med hjem, prøve dem på. Du har gleda deg lenge til dette, skikkelig nice bukser?!

Du tar dem på, hmm, stoffet er stivt, ubehagelig, det ene benet er ikke engang sydd skikkelig. Det eneste du har er iallefall at lommene er gode da.

Du traver tilbake til butikken, henviser til reklamen som lovte så mye, du viser til feilene på buksene dine. Butikksjefen kommer ut, svarer deg småfrekt; 'Jeg beklager at buksene ikke var helt det du hadde forventet deg, men jeg lover at vi skal jobbe med å sy på buksene dine i en lang tid fremover!'

Som forbruker, ville du da klaga, eller bare akkseptert at buksene er overhodet ikke det reklamen sa. Og at sjefen behandler deg som trash. Klagging er klagging men litt våken er det lov å være. Man kan tross alt velge å si nok er nok når bedrifter ikke lengre bryr seg, å så til de grader pisser på sine kunder for åpent dagslys.

Helt på sin rett at blizzard får høre det, eneste som er synd er jo at om 1 uke er det ingen som kommer til å prate om dette lengre, å det vet blizzard.

Man kan jo undfe seg allerede hva slags svada diablo 4 kommer til å bli, og sirkuset starter opp atter en gang, før det også dør etter ca 1 uke :)

Litt som med wow de siste 5 åra, eller hvem husker hongkong? Eller hva med cod?(ikke direkte blizzard men samme firma)

Ja nei, you tell me, ikke lett å være gamer når man bare blir sett på som ei feit pengeku som helst skal voldtas

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kezha skrev (4 timer siden):

Ja nei, you tell me, ikke lett å være gamer når man bare blir sett på som ei feit pengeku som helst skal voldtas

Nå har jeg aldri kjøpt ei bukse basert på reklame som var 2 år gammel.

Vanligvis gjør jeg informerte kjøp, og da ser jeg selvfølgelig på siste nytt, ikke gammel utdatert informasjon.

 

Men om jeg ser at buksa ikke har samme funksjonalitet som den skulle ha, så kjøper jeg den ikke.

Hvem kjøper noe de ikke har lyst på?

 

Om firmaet som da produserte buksene hadde forklart at det ble en feil med maskinen, så de skulle fikse produksjonen sin slik at alle buksene ble slik som lovet, så hadde jeg ventet noen dager, og fått den buksa som var lovet.

Lenke til kommentar

Så du kan se fremtiden da. Greit det også. Må være nice å kunne ha insider info, osv. Er mange som ville droppa wc3 om de visste hva slags fadese det lå an til å bli. Vi vanlige dødelige måtte vente til release for å vite dette.

Mitt eksempel var med buksene var ment som noe annet en et spill. Men fremdeles helt det samme blizz gjør med wc3. (Og mange gjør med spill, ikke bare blizz som er borderline scammers. Har vi glemt hva Actibision og EA pleier å gjøre plutselig?) Blizzard bommet på å levere en god del ting de reklamerte for. (Og enda reklamerer for på sine hjemmesider)...

Det kalles falsk reklame og villeding, i norge er dette iallefall forbudt. Og tak og lov for forbrukerrådet på ting som detta.

Lenke til kommentar
Kezha skrev (4 timer siden):

 

Det kalles falsk reklame og villeding, i norge er dette iallefall forbudt. Og tak og lov for forbrukerrådet på ting som detta.

De har ingen reklame for noe som ikke er i spillet.

 

Ellers har de også gått ut med informasjon om spillet i forveien, så folk som fulgte med kunne vite hva de fikk.

 

Det at du forhåndbesiller et spill basert på 2 år gammel, utdatert, informasjon betyr ikke at det er falsk reklame.

Det betyr bare at du ikke orket lese deg opp.

Lenke til kommentar
On 2/5/2020 at 7:52 AM, Sir Castic said:

@  Iki Anbefaler deg å se YongYeas video om dette på youtube, forklarer godt hvorfor folk misliker Reforged

Tror aldri det er helt smart å dra ting ut i en 18 minutter lang tidtrøyte, når en skal levere kritikk.

Lenke til kommentar
On 2/5/2020 at 2:02 PM, Iki said:

Det er akkurat denne de hadde forandret i begynnelsen av utviklingen av reforged.

 

Cheezy stemmeskuespilleri :p

Var skikkelig dårlig stemmevalg til "human" rase.

 

6 timer siden nyhet lansert på wccftech.com

https://wccftech.com/warcraft-iii-reforged-update-1321-download-issues/

:p:roll:

Quote

Of course, since seemingly nothing related to Warcraft III: Reforged can go right, a number of people are having trouble downloading the new update, and as this is a required patch, it’s rendering the game unplayable. Whoops! That said, based on comments on the Blizzard forums, it seems like most people are resolving the download issue by simply restarting Battle.net, although some are still having issues even after doing so.

Høres ut som om de pisker sine ansatte til å koke i hop en løsning. Eller en inside sabotasjejobb fra noen som har gått lei av sin arbeidsgiver?

 

Patchen skulle visst gjøre følgende endringer:

Spoiler

Assuming you can actually download it, here’s what’s included in update 1.32.1:

Campaign

  • Players should no longer be met with a “defeat” screen after loading into a mission.
  • Audio levels for some dialogue have been adjusted.
  • The animations, triggers, and cameras for some cutscenes have been tweaked.
  • Disconnecting or logging out will no longer change the save file folder.
  • Fixed a number of issues that would block progression or not give credit for completing missions.
  • Developer’s note: Updating a map for these types of fixes invalidates prior saves. This is similar to how replays from prior game client versions no longer work. Campaign progress will not be lost.

Custom Games

  • Multiboards should no longer crash custom games.
  • Joining lobbies for the same map no longer creates duplicate versions of the map.
  • Developer’s note: This also resolves disconnects from improper map names.

Gameplay

  • The rendering of Classic mode has been updated.
  • Resolved an issue with hitching when constructing buildings or training units for the first time.
  • Fixed Ziggurat upgrade animation in Reforged mode.
  • Adjusted animations and portraits for multiple units and buildings.
  • Units completing training while off-screen again have voices.
  • Starting locations are again obscured by the fog of war.

Interface

  • Whispers now include the name of the sender.
  • Locale settings for audio and subtitles can now be adjusted independently in Battle .net prior to launching the game.
  • Non-Latin glyphs no longer overlap.
  • A tooltip now displays when hovering over truncated text.
  • Chat keeps up with the latest messages.
  • Heroes on the match results screen are now contained by boundaries.
  • All menus are now distinct between Classic and Reforged graphic settings.
  • Developer’s note: We’ve implemented a temporary solution to better inform whether you are playing in Reforged or Classic mode, by applying a sepia tone to the background images for Classic.

 

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...