Gå til innhold

World Idol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut.

 

Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards? :cool:

M. Jackson

Lenke til kommentar
Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut.

 

Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards?  :cool:

M. Jackson

UNDER 30 ?

Lenke til kommentar
Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut.

 

Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards? :cool:

Christina "Ugly"era...?

Lenke til kommentar

hvorfor ialle dager får den oppskrytte kjeksen fra england så mye skryt? fy søren, han hadde havnet helt på bånn på min liste..

 

når han norske dommer'en snakket til Kurt ble jeg nesten flau... bare tull, bortsett fra dette var den norske dommer'en best.. (og arobic kommentaren til tyskeren var passende :yes:)

 

når det gjelder Kurt og utseende hans, jeg hadde aldri tålt den behandlingen han fikk.. skulle latt den frekksakken fra USA få smake på albuen..

 

det den polske dommeren drev med var bare så krampaktig og dumt at det ble morsomt...

 

han som sang Nirvana gjorde det veldig bra synes jeg..(han og kurt var de eneste som hadde sanger jeg ikke fikk lyst å henge meg selv av å hørre)... han tordte å gjøre noe anderledes, og hadde baller til å snakke imot de tåpelige dommerne...

han fortjener en 3. plass, det var en av de bedre Nirvana cover'ne jeg har hørt på lenge...

 

kurt gjorde det veldig bra, men kunne kanskje hatt litt mer egen stil.. veeeldig likt bono.. men han fortjener å vinne!!!

 

og hun amerikanske, bør fanden ikke få mer en 2. plass.. kurt var bedre.. verden har mer enn nok av idiotiske R&B artister, som ikke er på hitlistene for annet enn at de har et fint fjes..

 

og helt til slutt.. han austraieren var ikke så altfor verst til å synge, og fortjener en 4.plass...

Lenke til kommentar
Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut.

 

Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards?  :cool:

Christina "Ugly"era...?

christina er ikke stygg.

 

Hun er milevis over det de fleste her skryter av "å tatt tunnel på" på en sliten fotballpub.

 

 

Men det er en del stygge artister rundt omkring, men de er stort sett samlet i forkjellige grupper.

 

Men at vakre artister skal frem i lyset har jeg hundre eksempler på. Mary Mary hadde en låt (shackles), men de var så stygge at plateselskapet bruke en gruppe som het 702 i forgrunnen for låtene de lager.

 

Men kurt har sikkert mulighet på internasjonalt marked hvis han er en del av en gruppe, men som solo artist går det nok rett vest.

Lenke til kommentar
Er kun folk med utseende som får store kontrakter med musikkindustrien! om dem ikke kan synge i utgangspuktet gjør jo ikke noe, fordi det har man software/hardware (autotune) til og justere slik at det høres bra ut.

 

Noen som klarer og nevne 1 artist under 30 å3 som er stygg på f.eks MTV musicawards?  :cool:

Christina "Ugly"era...?

haha.. mener du virkelig at hun er stygg?.. hun er da godt over middels..

Lenke til kommentar
Det bare var en intern kamp mellom dommerne om hvem som skulle være kulest(les: frekkest) .. de ville alle være med som dommere på neste idol runde, og knivet derfor om å være den frekkeste....gud så utrolig tåpelig...

kunne ikke være mer enig.

Synes det ødela mye av "seriøsitet stemplet" de har prøvd å bygge opp rundt denne konkuransen.

Endte jo bare i stand-up dritt-kasting.

Lenke til kommentar

jeg for min del syns IDOL er ganske morro tv underholdning i seg selv,men jeg har aldri hatt sansen for de dommerne som er med..Bortsett fra han norske dommeren som virkelig viste litt følelser på tv..(han til høyre i tv bildet når norske idol gikk)

han virka å ha litt peiling å hadde en hyggelig tone uansett om de ikke eide sangstemme eller utseende.Det som irriterer meg når jeg ser World Idol er at den "amerikaneren" som ikke er amerikaner engang sitter å dømmer folk på utseende istede for å holde seg til å dømme det de gjør på scenen..Det hører jo ikke hjemme i det hele tatt,å jeg kan godt skjønne at han har fått endel draps-trusler når jeg ser åssen oppførsel han har..Jeg blir jaggu rettere sagt forbanna når jeg ser det an driver med.Jeg vært Kurt i den situasjonen så hadde jeg nok kommet med en liten lekse om hvordan man skal behandle andre mennesker, for det har tydelighvis han der gått glipp av!

 

Kurt er min favoritt i World Idol..Rett å slett fordi han er der for å synge.

Hun der Kelly fra amerika har fått så mye hjelp fra diverse i USA at hun er jo allerede en "sjerne"..så lenge det varer..Hun hadde ikke noen fin stemme heller etter min mening,mye hyling jeg kunne vært foruten..(alle har sin smak)

 

Jeg sier bare lykke til Kurt! Håper du vinner, du er vel den eneste verdige vinneren som er i det programmet i mine øyne.. :thumbup:

Lenke til kommentar

for meg virker det som om de står der å driter ut artistene bare for å få folk til å le,noe som er feil.hva er vitsen? de vender jo verden mot seg å kommer til å bli spytta på når de går på gata..er det virkelig verdt d?

kom med en seriøs uttalelse så skal vi se om de vet hva de snakker om noen av dem..(dommerne altså) :roll:

Lenke til kommentar

jeg er ikke noen spesiell tilhenger av idol, faktisk så kan jeg ønske det ble svidd av fra jordens overflate

 

.. makan til "amatør"-messige arragementer! (fra tv'ens side, ikke artistene, som forsåvidt er greie) det blir jo latterlig.. :thumbdown:

 

har jo sjæl vært på en del audtioner (ikke idol, altså) og syntes det der ser jævlig tåpelig ut når en dommer skal slenge dritt til en artist ..

btw, så viste en kompis av meg et bilde av Kurt fra et eller annet blad, hvor han lignet på Flode Flodhest (hvis noen husker serien fra gamle-NRK :p )

 

edit: dessuten tror jeg ikke samenisse på at noen av de folka har noe grunnlag for de oppgavene, sånn som de oppfører seg (dommerene)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
for meg virker det som om de står der å driter ut artistene bare for å få folk til å le,noe som er feil.hva er vitsen? de vender jo verden mot seg å kommer til å bli spytta på når de går på gata..er det virkelig verdt d?

kom med en seriøs uttalelse så skal vi se om de vet hva de snakker om noen av dem..(dommerne altså) :roll:

du er absolutt inne på noe der :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...