Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Vi tar patent på brev skrevet med usynlig blekk.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni (endret) Jeg tar patent på en magic blekk som oppfyller de verste ønskene man ønsker når man skriver med den. Endret 27. juni av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Vi tar patent på maling som aldri tørker når den kommer på lerretet.
N-4K0 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Jeg tar patent på verdens aller svarteste svartfarge som er så svart at den suger til seg alt rundt seg og blir til et svart hull.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Vi tar patent på blits som er så sterk at den blender alle i en mils omkrets.
Pliscin Skrevet 27. juni Forfatter Skrevet 27. juni Jeg tar patent på en kameralinse som bare klarer å holde fokus på ett atom om gangen.
N-4K0 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Jeg tar patent på et kamera som tar bilder som viser hvordan motivområdet så ut for 1 mrd år siden.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Vi tar patent på toaletter som alltid er stengt.
N-4K0 Skrevet søndag kl 17:17 Skrevet søndag kl 17:17 Jeg tar patent på aircondition som alltid gir for varm eller for kald luft.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:26 Skrevet søndag kl 18:26 Vi tar patent på kloring.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:07 Skrevet søndag kl 23:07 Vi tar patent på spillelister som krasjer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 02:12 Skrevet mandag kl 02:12 Vi tar patent på verktøy som knekker når vi skal bruke det.
N-4K0 Skrevet mandag kl 05:07 Skrevet mandag kl 05:07 Jeg tar patent på verktøy man aldri finner når man trenger det, men alltid ellers.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 12:09 Skrevet mandag kl 12:09 Vi tar patent på kjedelige bøker.
MR SPEED Skrevet mandag kl 14:42 Skrevet mandag kl 14:42 tar patent tomme lego esker selger de til høys bydene over 50.øre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå