Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Vi tar patent på kniver, gafler og skjeer laget av avispapir.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Vi tar patent på en skitten søledam.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Jeg tar patent på kaffe som smaker på seg selv om hvor ekkel den faktisk er.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Vi tar patent på lav sol som vi får rett i øynene.
N-4K0 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Jeg tar patent på sløve gressklipperkniver som ikke kan kutte noe som helst.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Vi tar patent på sløve ostehøvler.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Vi tar patent på suppehuer.
MR SPEED Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Vi tar patent på suppehuer. tar pant på meg selv
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Vi tar patent på kokeplater som ikke virker.
MR SPEED Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) tar patent på filmer som er dårlige å se på exe Endret 19. juni av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Vi tar patent på gammel mat i kjøleskapet.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Vi tar patent på hus, hytter og leiligheter laget av papp.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Vi tar patent på møbler laget av papp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå