MR SPEED Skrevet torsdag kl 07:43 Skrevet torsdag kl 07:43 Tar patent på alarmen min pipper å bråker fælt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:06 Skrevet torsdag kl 12:06 Vi tar patent på alarmer, som henger seg opp, og ikke holder kjeft når de skal.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:25 Skrevet torsdag kl 18:25 Vi tar patent på skitne kopper.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:34 Skrevet torsdag kl 18:34 Vi tar patent på og sove på nåleputer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:17 Skrevet torsdag kl 23:17 Vi tar patent på dyne laget av Brennesle.
MR SPEED Skrevet i går, 07:55 Skrevet i går, 07:55 Tar patent på pute som er tatt fyr i brenner git RING BRANNVESEN
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 09:39 Skrevet i går, 09:39 Vi tar patent på ødelagte telefoner.
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) tar patent på mørke her er lyst inni her da 😀 Endret 14 timer siden av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi tar patent på ved laget av plast.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Jeg tar patent på en bygning som ingen noensinne klarer å komme inn i. Hver gang man prøver å gå inn, havner man på utsiden av en tilfeldig, ukjent planet. Prøver man igjen, blir man sendt til enda en ny, ukjent planet. Endret 12 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi tar patent på basketball og volleyball laget av glass.
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg tar patent på kunstig hjernevev dyrket frem av sopp.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vi tar patent på slegger laget av porselen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi tar patent på tette siler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå