MR SPEED Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni tar patent på pc deres @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Vi tar patent på nonsens og vrøvl.
MR SPEED Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni tar patent på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) selv nå må dere jeg sier beordre dere til å vaske som 2 vaskehjelper herda kom klokken 06:00 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Vi tar patent på spikrer og skruer laget av is.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg tar patent på alt som er vrengt innsiden ut.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vi tar patent på busser som ikke kommer når de skal.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vi tar patent på pc som henger seg opp.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vi tar patent på brus uten kullsyre.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Jeg tar patent på alle rektum som finnes på denne jorden.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Vi tar patent på stiger laget av ukokt spagetti.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Vi tar patent på låser som går i vranglås.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Vi tar patent på punkterte sykler.
N-4K0 Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Jeg tar patent på en omvendt sykkel med metalldekk og gummiramme.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Vi tar patent på såpestykker som ligger på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå