Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 00:40 Skrevet lørdag kl 00:40 Vi tar patent på bruk av ketchup og sennep som hårsjampo. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:12 Skrevet lørdag kl 12:12 Vi tar patent på bruk av dressing som såpe.
N-4K0 Skrevet lørdag kl 16:02 Skrevet lørdag kl 16:02 Jeg tar patent på dressing som inneholder 60% såpe.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:31 Skrevet lørdag kl 18:31 Vi tar patent på sauser som inneholder 90% såpe.
N-4K0 Skrevet søndag kl 19:28 Skrevet søndag kl 19:28 Jeg tar patent på chips laget av morkent treverk.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:07 Skrevet søndag kl 23:07 Vi tar patent på snop laget av trefliser.
MR SPEED Skrevet mandag kl 21:23 Skrevet mandag kl 21:23 jeg tar patent på smeltet gull som ikke er vært noe
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:06 Skrevet mandag kl 23:06 Vi tar patent på bøyde skjeer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:01 Skrevet i går, 12:01 Vi tar patent på mobiler uten Sim-kort.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:17 Skrevet i går, 18:17 Vi tar patent på ødelagte kjøleskap.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ég tek einkaleyfi á hatti @MR SPEED. 🎩
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi tar patent på nøtteposer fylt med nøtteskall.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ég tek einkaleyfi á tungum Ciarans og Ciara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå