Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Vi tar patent på kaker laget av isopor.
MR SPEED Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni tar patent på innternett da må @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 @Maskinfører @Sviskepott @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @FinalFantasyLover betale meg 50.øre pr måned for bruke innernet da 1 1 1
N-4K0 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det er jo ingenting, jeg tar patent på internett som koster 10.000 kr i døgnet 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Vi tar patent på hagemøbler laget av isopor.
Maskinfører Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (7 timer siden): tar patent på innternett da må @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 @Maskinfører @Sviskepott @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @FinalFantasyLover betale meg 50.øre pr måned for bruke innernet da Ja må nok det 😀😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Vi tar patent på hus bygget av isopor og papp.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Vi tar patent på møbler laget av papir.
N-4K0 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Jeg tar patent på varmepumpe med trippel biturboladet jetmotor
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Vi tar patent på hus bygget av toalettpapir.
Sviskepott Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Huff...koster det veldig mye å leve her inne også nå? Jeg setter opp telt i stua mi og bor heller der hvert døgn.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Vi tar patent på hotell laget av tørkepapir.
N-4K0 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg tar patent på en vanlig plenklipper med dobbel turboladet V8-motor på 700 hk!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Vi tar patent på tomme brødposer.
N-4K0 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg tar patent på skruer som blir gjennomrustne på tre sekunder.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Vi tar patent på spikrer som ruster på et par sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå