Scarvo Skrevet 26. september 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2021 Jeg aner ikke. Prisen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2021 Rapporter Del Skrevet 27. september 2021 (endret) Isbil melodien Scarvo, Jeg liker ikke sibil melodien. Går av og til lei den. 😑😑 Jeg har sortert papirene til brettspill prosjektet mitt i dag. Endret 27. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2021 Du åpner et vindu og første vindkast blåser arkene til helvete utover stua. Folk har forskjellige hobbyer og interesser. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 28. september 2021 Rapporter Del Skrevet 28. september 2021 Der alle hobbyer og interesser har vær sin sære Facebook-gruppe der det går sport i å få mest mulig anerkjennelse fra andre med tilsvarende hobby og interesse. I tillegg krever enhver hobby og interesse flust av materialistiske ting og duppeditter. Som igjen bidrar til økt konsum som deretter undertrykker menneskerettigheter da de meste av denne dritten kommer fra Kina - med et karbonavtrykk som ikke ligner grisen. Med mindre du driver med potetdyrking og vegans hipsterkultur - så ødelegger hobbyen din planeten vår. Fy deg! Appelsinbrus uten sukker på Kiwi koster 5,40 + pant og har aldri vært billigere enn det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september 2021 Rapporter Del Skrevet 29. september 2021 (endret) Det blir for billig, da vil du kun hamstre etter den brusen. Og at du kanskje blir avhengig av den også, dermed vil det skade tennene dine å drikke tonnevis med brus på løpe av 1-3 måneder. Der igjen vil det bli enda dyrere å gå til tannlegen. Tanlege regningen blir nesten fordoblet. Ergo, jo billigere brusen er, jo dyrere blir tanlege regningen. Avhengig av hvor ofte man drikke brus da. Har akkurat vært i dusjen, og det var deilig å bli rein. Endret 29. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. september 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2021 Du er nå blitt forvandlet til et reinsdyr til evig tid. Gratis skolegang i Norge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2021 Dette er ikke akkurat den beste negativ greia da. Den syns jeg var vanskelig. Men jeg prøver. Gratis skolegang er en bra ting, men det kan kanskje føre til at lærene ikke får lønn. Og jah, der stoppet det. Kommer ikke på noe mer. Skoleelevene får lov til å spille dataspill i timen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2021 Dataspill gir ikke fysisk aktivitet og stimuli, noe flere norske barn hadde hatt godt av i 2021. Norge er fredelig. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2021 Det at vi har det stille og fredelig her oppe, mens det kriges og stormes ellers i verden, gjør bare at vi blir mindre rustet for fremtidige kriser. Man ser bare hvor sårbare vi ble under pandemien, konkurser på konkurser, og stagnering i folks mentale helse. Se på 22. Juli, ingen forventer at det skal skje noe av større art her, og når det da skjer, blir vi tatt på senga. Fredelig er også kjedelig, og kjedsomhet kan være veldig farlig. Vi blir også en trygg havn for krigsrammede flyktninger, noe som kan påvirke samfunnet negativt. Flere folk som ikke bidrar, som vi gir skattepenger og hus til, og som i fortvilelse og undertrykkelse av å ikke bli integrert blir sinte og utagerer. Se bare på Sverige. Verdens tryggeste og snilleste land har fått bydeler omgjort til krigssoner som følge av innvandring. Diskusjon.no er et hyggelig nettforum. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2021 Du sier at selve forumet er hyggelig, men uten at du spesifiserer oss brukere. Potensielt kan det bety at du egentlig mener at vi alle er en gjeng med rasshøl. Jeg har aldri blitt påkjørt av en buss. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2021 Sannsynligheten for at det skjer øker derfor for hver dag som går. Jeg har ennå ikke smelt ei dame på tjukka. Som er nokså utrolig spør du meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2021 Du har enda ikke fått kjenne på følelsen over å ha et lite mirakel du selv har skapt i armene dine. Mange av damene du har pult er sikkert heller ikke fornøyd at det bare ble one night stand og ikke noe videre forhold. Det er sol og fint vær akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå