Gå til innhold

Snu noe positivt til noe negativt


Scarvo

Anbefalte innlegg

Sørlandet er et av de dårligste kompromissene geografisk sett i Norge. Der Nordnorge har fantastisk natur og trivelige folk, og vestlandet har fjorder, fjell og daler som er symbolet på norsk landskap, og østlandet har idylliske Mjøsa og frodige finnskogen, har sørlandet bare aper i bur og en skjærgård som kryr av pappagutter, og en dialekt som er et dårlig forsøk på dansk. En gammel "pirat", gammelkristne gretne gubber og rølpeungdom på palmesus er kremen av kulturlivet der. Helvete på jord.

Jeg spiser sjelden godteri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pliscin skrev (På 2.5.2020 den 21.22):

Sørlandet er et av de dårligste kompromissene geografisk sett i Norge. Der Nordnorge har fantastisk natur og trivelige folk, og vestlandet har fjorder, fjell og daler som er symbolet på norsk landskap, og østlandet har idylliske Mjøsa og frodige finnskogen, har sørlandet bare aper i bur og en skjærgård som kryr av pappagutter, og en dialekt som er et dårlig forsøk på dansk. En gammel "pirat", gammelkristne gretne gubber og rølpeungdom på palmesus er kremen av kulturlivet der. Helvete på jord.

Jeg spiser sjelden godteri.

:rofl:Vet ikke om jeg skal bli fornærmet eller le av måten du beskriver landsdelen min på.

Lenke til kommentar

Det at du sjelden spiser godteri gjør at tennene dine mest sannsynlig er i tipp topp stand. Det vil igjen føre til at tannlegen din ikke får besøk, noe som gir han mindre inntekt til å betale sine regninger med.

Jeg bor nærme en brannstasjon, noe som er praktisk hvis det en gang oppstår et eller annet brannrelatert her.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Som betyr snøsmelting, og da har vi sørpete føre, nedgrusede veier, flom og opptinede hundebæsjer på gangfeltet i vente. Noe av det landet vårt er best på, og mest kjent for er vintersport, som = 0, nada, ingenting på sommeren. Folk i dette landet elsker å stå på ski, de to beste høytidene våre er forbundet med vinteren, jul og påske. Når denne flotte tiden nå snart er over, så venter også en sommer med nedstenging og isolering, ingen utepils, ingen uteaktivitet bortsett fra rølpete dritings russ overalt, "sommer" i Norge er uansett stort sett bare regn, mygg, varmebølger med uutholdelige temperaturer, eventuelt kaldt. Ikke uvanlig med under 10 grader på sommeren. Insekter, flott, veps, ugress, svetteringer, utlendinger på sykkel, festbråk i nabolaget, bleikfeite nordmenn i barings, tørkeperioder med vanningsforbud, solbrenthet, tropenetter med lite søvn, møkkspredning på åkrer, bananfluer, snegler, biller, snørrunger som går og spiser is, trimmede mopeder, og rånere med neckbeard og wunderbaum på innerlomma.

Joe Biden rydder opp etter Donald Trump.

Lenke til kommentar

Kjøttkaker er heller ikke veldig sunt, det er farse som sikkert inneholder mye muk, mel og tilsetninger. Dessuten er det ikke lurt å besøke folk i disse coronatider. Samtidig krever det både ekstra arbeid og økonomiske ressurser av henne for å lage ekstra middag til deg.

I kveld er det mye å se på på TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...