Gå til innhold

Nytt skjermkort i "bra pris/ytelse" klassen


Mr.Elendig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9600 kortene er greie nok kort, men hadde jeg vært deg ville jeg spart til et GeForce FX 5700, dette kortet yter mye bedre enn 9600 kortene.

 

http://www.msi.com.tw/program/products/vga...ail.php?UID=512]Dette[/url] til 1800 på PsData til 1800kr er til å annbefale.

Les tester her på hardware.no f.eks er 9600 xt testet mot 5700 ultra... 5700 er ikke mye bedre, den er faktisk hakke bak pga dårligere dirtectx 9 støtte.

 

Gå for et 9600 xt til ca 1500

 

:xmas:

Lenke til kommentar

Mr. Elendig, iflg. profilen din har du en XP2500+ og et ati9700 kort..., stemmer det?!?

 

I såfall tror jeg ikke du kan få det så mye bedre en ditt nåværende oppsett (ok 9800XT er nok iltt raskere).

 

Som anandtech oppsummer i denne testen av 9600XT; "ATI's assertions that the 9600 XT would perform similarly to the 9700 Pro are simply untrue. Given the very low price of the Radeon 9700 Pro we'd strongly suggest buying a 9700 Pro over a Radeon 9600 XT"

Lenke til kommentar
det er snakk om ein athlon ettelleranna på 1.1gig på eit k7t turbo-r med 256 ram. Skjermkortet som sitt i no er eit gf2 mx400

Vert brukt til div spill (age of emp. gta3/vc sw. jedai knight, dungone sidge. o.l.)

Du vil bli veldig fornøyd med R9600 :) Forskjellen i fra GF2mx400 til radeon 9600 er veldig stor og du vil ikke angre på det kjøpet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...