Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

727 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      424
    • Nei.
      99
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et pro ratt som f.eks T300 kan være smart, da dette gir mer presis styring og bedre feedback tilbake fra veiunderlaget. Sistnevte får du ikke på billigløsningene. T300 koster litt da. Ca det samme som PS5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Reidar-compen skrev (11 timer siden):

Kjøpte Ps5 i mai mnd for å spille Gran Turisimo 7. Nå har jeg kommet såpass langt at det er nærmest nyttesløst å vinne ett race.
Spiller på denne håndkontrollen. Ser at de som spiller på youtube bruker ratt og pedaler.
Like greit å selge hele konsollen?

Har du vært inne i grunninnstillingen da? Mener bestemt at du kan skille mellom 3 vanskelighets grader. Og det uten at det går på bekostning av summen for prispenger..

Jeg mangler kun et par biler i 20 mill. klassen så har jeg så og si full garasje. Jeg har den på medium vanskelighets grad.. Bruker håndkontroll. 

Skrevet
Sovna skrev (På 27.12.2025 den 7.21):

Har du vært inne i grunninnstillingen da? Mener bestemt at du kan skille mellom 3 vanskelighets grader. Og det uten at det går på bekostning av summen for prispenger..

Jeg mangler kun et par biler i 20 mill. klassen så har jeg så og si full garasje. Jeg har den på medium vanskelighets grad.. Bruker håndkontroll. 

Skal undersøke det. Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...