Gå til innhold

Staten kan dele ut gratis øl?


X109

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981
Taurean skrev (3 minutter siden):

Éneste gyldige poenget jeg ser her er at øl var den réneste drikkekilden før i tiden. Øl er temmelig harmløst, men det er kaloririkt. Derfor jeg ikke drikker øl lenger.

Alle trenger kalorier, du også. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
X109 skrev (4 timer siden):

Hvorfor kan ikke staten dele ut gratis øl? Fordi det er jo mange som liker øl, akkurat som de liker å se på sport på NRK. Og NRK er jo nå "gratis", på samme måte som veier uten bompenger er "gratis".

De kan det. Sikkert bare ingen som har tenkt på det enda. Du burde ha patentsøkt den ideen før du spoila den her. Nå tapte du lots of money.

Lenke til kommentar

Vei har kun vært "gratis" for de som ikke registrerer et kjøretøy. Før ble det kalt veiavgift (som jeg synes var et godt navn) og ble senere kalt årsavgift (som er et intetsigende navn) for at det skulle dreie seg mer om kjøretøyet enn veien.

Når det kommer til å spore penger som betaler for veibygging så tipper jeg at alle betaler for det så lenge de betaler skatt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
X109 skrev (6 minutter siden):

Jeg tenkte på akkurat nå jeg, hvis jeg fikk lyst på akkurat nå. Akkurat som man bestiller pizza.

Mulig en drosjesjåfør kan kjøpe øl til deg å/og levere på døra. Blir ant dyrt men. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
frohmage skrev (12 minutter siden):

Hvorfra da? Serveringssteder har ikke lov til å selge drikke som skal nytes et annet sted.

Må nok heller planlegge, så kjøleskapet fortsatt er fullt av øl på søndager.

Fra kjøleskapet på pauserommet.  Står alltid et par brett der i tilfelle noen ringer inn en bestilling etter butikken er stengt. Antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...