Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forslag: hva med å faktisk samle alle tilbudene på en side? Det er ikke så veldig interessant for meg å vite hvem som har tilbudet, det er jo selve tilbudet som er interessant. Det hadde derfor vært mer brukervennlig om siden listet opp alle ukens tilbud med et notat om hvilken nettbutikk tilbudet kom fra.

 

Det hadde også vært kjekt om teksten kunne ha stått ved siden av bildet, istedet for under. Når det er en lengre liste med ting så er det vanskelig å se om teksten er tilknyttet bildet over eller under.

 

Begge delene vil komme når jeg oppdaterer designet på nettsiden. Dessverre har jeg lite tid fram mot desember, så jeg er ikke sikker på om jeg får oppdatert den før begynnelsen av desember.

 

Tilbudene er oppdatert.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Begge delene vil komme når jeg oppdaterer designet på nettsiden. Dessverre har jeg lite tid fram mot desember, så jeg er ikke sikker på om jeg får oppdatert den før begynnelsen av desember.
Umulig å lese bakover i tråden, da alt jeg finner er "*mine innlegg*" og lignende fine kommentarer :(

 

Så derfor spør jeg like godt her: hvilken nettside?

Lenke til kommentar

Både Komplett og Netshop kjører Superweekend med tilbud i helgen. Netshop kjører ikke denne hver helg, men det er tydelig at de satser massivt når den først kjøres.

Noe bra, annet dårlig.

Kan trekke frem en fin Demobrukt gaming-PC på tilbud til 6k med skjerm. På den andre side er det også et tilbud på de demobrukte pcene som ble brukt under 'The Experience'. Dem er listet til 8k , men uten skjerm. Sistnevnte er også dårligere rent spillmessig en den første til to tusen billige og mefulgt skjerm. Om du ikke er interessert i affeksjonsverdien som følge av nerdenes blod og svette på Experience-PC-en, hadde jeg heller bygger den ny selv og spart via Handlekurv-Prisguiden.;)

Lenke til kommentar
Begge delene vil komme når jeg oppdaterer designet på nettsiden. Dessverre har jeg lite tid fram mot desember, så jeg er ikke sikker på om jeg får oppdatert den før begynnelsen av desember.
Umulig å lese bakover i tråden, da alt jeg finner er "*mine innlegg*" og lignende fine kommentarer :(

 

Så derfor spør jeg like godt her: hvilken nettside?

Se signaturen min. :)

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Forslag: hva med å faktisk samle alle tilbudene på en side? Det er ikke så veldig interessant for meg å vite hvem som har tilbudet, det er jo selve tilbudet som er interessant. Det hadde derfor vært mer brukervennlig om siden listet opp alle ukens tilbud med et notat om hvilken nettbutikk tilbudet kom fra.

 

Det hadde også vært kjekt om teksten kunne ha stått ved siden av bildet, istedet for under. Når det er en lengre liste med ting så er det vanskelig å se om teksten er tilknyttet bildet over eller under.

 

Alle tilbudene (samt tilbud fra ytterligere webshops) er allerede samlet på én side på tilbudsjegeren på:

 

http://www.check4news.com/tilbudsjeger

 

Alle webshopene sjekkes for priser flere ganger i timen (sannsynligvis noe overflødig med tanke på at det er mye uketilbud her).

 

Kopiering av bilder er nok en copyright-issue dessverre (tror jeg), så snapshot-funksjonalitet er benyttet isteden (se små ikoner ved pris). Dette fungerer ikke 100% for alle sitene men er likevel kanskje en god erstatning for produktbildene(?). Men snapshot'ene vurderes fjernet fordi de ikke ser ut til å virke 100% for alle linker og fordi jeg ikke vet hvor godt det fungerer med kontinuerlig oppdaterte linker.

 

Børge

http://www.check4news.com

Endret av oladunken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...