Pop Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Lista fremdeles "død"? Kommer den oppdatert tilbake? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Når du får orden på sakene igjen Orjanp, oppdatere ukenstilbud.net siden også? Håper det bare er at du har hatt ferie som gjør at denne tråden ikke er oppdatert, håper IKKE at du har mistet alt script og må starte på scracth igjen Vi klarer jo oss ikke uten denne tråden hehe Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Beklager at jeg ikke har fått gjort noe med den. Er ikke på ferie ennå (starter faktisk i dag), har bare vært veldig mye annet som har tatt tid, så jeg har glemt det litt av. SKAL se på det i løpet av et par dager, maskinen er oppe igjen, og jeg har backup av scriptene. Det eneste jeg muligens må gjøre er å oppdatere den sidespesifikke delen av scriptene. Nettsiden vil også bli oppdatert, sånn at begge delene kan benyttes. Artig at det fortsatt er noen som følger med på dette. Ørjan... Lenke til kommentar
phlake Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Man har jo alltids tilbudsguiden på Prisguide.no Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2012 Da er scriptene kjørt en gang manuelt, og ser ut til å fungere. Da med et par unntak for PS.no 1 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Netshop har superweekend denne helgen Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Kan se ut som om serveren gikk ned igjen etter at jeg dro på ferie på lørdag. Får iallefall ikke kontakt med den. Har oppdatert ved hjelp av scriptene jeg har på laptopen, men der er ikke siste versjon av PS. Så den ble ikke oppdatert nå. Skal se om jeg får ordnet det i løpet av uken. EDIT: Ser ikke ut som om det fungerte helt. Skal se om jeg får ordnet det i kveld. Endret 20. august 2012 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Da kan det se ut som om alle utenom PS er oppdatert. Får komme tilbake til PS. Skal ikke være lett. Endret 20. august 2012 av Orjanp Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Er det en maskin i en bod du bruker, eller har du en konto et sted? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Det er en maskin jeg selv er i besittelse av. I følge routeren min routeren min, er den oppe å kjører, men får ikke ssh'a meg inn på den. Så hvem vet hva som feilet etter at jeg dro. Den har forøvrig fungert prikkfritt i et og et halvt år nå. Kun siste måneden som har vært litt trøblete etter at jeg selv klarte å klusse til os'et. I tillegg sliter jeg med at de som hoster siden min kaster meg ut når jeg overfører flere filer via ftp. Det skjer både når jeg overfører manuelt med gftp og ncftpput i et script. Må se på det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Da er den oppdatert igjen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Hei. Sett at de har lagd en dårlig clone av oversikten din? https://prisguiden.no/tilbud/ Håper at du fortsetter å holde din side/tråd oppdatert, da den er mye mer oversiktlig og inneholder mer informasjon. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Hehe, har langt merke til at de har reklamert for denne. Den inneholder jo langt flere tilbud enn hva jeg har i min. Forøvring ingen fare for at min oversikt blir borte med det første. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Jernia har blitt http://www.kompletthome.no/k/k.aspx så da er det bare å fikse Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Done. Jeg lurte litt da jeg begynte å få eposter fra KomplettHome.no. Hadde ikke tid til å sjekke hva det var for noe, men da det er gamle Jernia skjønner jeg hvor de kommer fra. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Strømmen gikk i leiligheten hjemme, og dermed gikk serveren ned. Derfor har det ikke blitt oppdatering av tråden. Jeg er selv i Brasil, og har gjort forsøk på å oppdatere ved hjelp av laptopen, men internettlinjen er så ustabil at overføringen av blidene stopper opp. Er hjemme igjen natt til onsdag, så da oppdateres tråden igjen. Beklager. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Da er ting oppdatert igjen. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Takker Orjanp, stor hjelp for en fattig student Endret 30. november 2012 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Er det noe seriøst galt med førstesiden nå??? Får kun blanke sider/poster der ukens tilbud skulle vært. Ingen bilder og ingen tekst!!! edit: gikk visst bra etter 5 minutter, merkelig tregt, men det virket til slutt Endret 5. februar 2013 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå