afterall Skrevet 2. januar 2020 Skrevet 2. januar 2020 Jeg humret av flere punkter hvertfall. Var vel en periode alle firmaer og lignede skulle på snapchat. Tror de færreste har hatt noen særlig effekt av dette, eller at de fortsatt bruker noe energi på dette for tiden?
Flin Skrevet 2. januar 2020 Skrevet 2. januar 2020 Jeg må si at en av mine favoritter fra 2019 er "Ok boomer".
Nordmann3 Skrevet 3. januar 2020 Skrevet 3. januar 2020 Denne artikkelen bærer preg av å være skrevet av noen over 50. Lar du være å "like" videoene som handler om "twerking", dansing og hyling, så vil slike videoer bli borte fra feeden din. Og motsatt.
HawP Skrevet 3. januar 2020 Skrevet 3. januar 2020 Det er litt harselering med "sosiale medier-fenomener" (her representert ved tiktok) og "samfunnets" påfølgende reaksjon på disse. Ofte også kjent som satire. 1
VBZ0CSSL Skrevet 3. januar 2020 Skrevet 3. januar 2020 Hittil har jeg ikke "liket" noe som helst, nettopp fordi jeg vil se hva som kommer...
Anders Jensen Skrevet 5. januar 2020 Skrevet 5. januar 2020 Au jeg minnes et entusiastisk møte hos en større statlig aktør om bruk av maskinlæring og big data for å gjøre sentiment analyse av Twitter feeden, med stor tvil om IKT kunne håndtere slike utfordringer. Tror vi fikk en manager til å sende analyse teamet en automatisert e-post med ukas tweets vedlagt, og tips om å følge Davy Wathne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå