Gå til innhold

Sikkerhetskopiering av OS


kocmoc

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger noen innspill angående sikkerhetskopiering og backup av Windows og Mac OS.

Tenker at det er på tide å ta backup av operativsystemene jeg bruker. Har for det meste fram til nå bare tatt vanlig kopi av filer og mapper.

Men etter å ha brukt mye tid på konfigurering av både windows os og mac os hadde det vært greit å kjøre noe backup løsninger.

De operativsystemene jeg ønsker backup av er Win 10 som er innstallert på en stasjonær pc og Win 10/Mac OS som er installert på en MacBook Pro i Bootcamp. Forhåpentligvis kan jeg koble til en nettverksdisk og sette i gang med backup prosesser. Men har en følelse av at det ikke er helt plug and play. Så håper noen kan komme med noen innspill om hvordan jeg skal gå fram og hva jeg trenger av software osv. Håper på gode tilbakemeldinger. Takk!

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...