Gå til innhold

Hvordan få tak i en eldre switch konsoll?


bmwm

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en nettbutikk som har switch som ikke er ipatched på lager? Har prøvd å sjekke litt rundt på finn men det er ingen som gidder å  dele serienr ?Dessuten synes jeg det er rart at de selger 1-2 år gamle konsoller for 100-200 kr under nypris. Enda rarere er at det faktisk er folk som kjøper de når de kan få helt nye for 100-200 kr mer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Comma Chameleon skrev (På 24.3.2020 den 13.55):

Det dummeste jeg gjorde var å selge Switchen min. Solgte den for ca to år siden, men  kunne solgt den i dag for ca det samme. Det er latterlig hvordan de holder seg i pris. Nintendo er virkelig Apple i spillverdenen. Går ikke ned på prisen, og låser systemet sitt helt inn.

Det er helt sykt rart. Over 2 år gamle switch På Finn koster nøyaktig det samme som helt ny i butikk. Og de blir faktisk solgt med en gang uten pruting. 

Lenke til kommentar
bmwm skrev (5 minutter siden):

Det er helt sykt rart. Over 2 år gamle switch På Finn koster nøyaktig det samme som helt ny i butikk. Og de blir faktisk solgt med en gang uten pruting. 

Jepp! Jeg orker ikke å støtte disse syke prisene på bruktmarkedet, så slo til på tilbudet de hadde på Obs (bare hos Elkjøp pga prismatch) til 3190.-. 
Fortsatt for dyrt sånn egentlig, men bedre enn å betale det samme for brukt eller kjøpe ny for 4k. Hjelper ikke at kronen er dårlig.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (2 timer siden):

Jepp! Jeg orker ikke å støtte disse syke prisene på bruktmarkedet, så slo til på tilbudet de hadde på Obs (bare hos Elkjøp pga prismatch) til 3190.-. 
Fortsatt for dyrt sånn egentlig, men bedre enn å betale det samme for brukt eller kjøpe ny for 4k. Hjelper ikke at kronen er dårlig.

Jeg fikk tak i en til 3000. Det svir litt når jeg tenker på at jeg betalte nypris for en 3 år gammel switch med dårlig vifte. Også har jo de nye switchene  mye bedre skjerm. Men jeg kjører CFW på min så jeg er fornøyd. Håper de lager en remake av Pokemon Gold for den nye Galar greia var drit kjedelig ? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...