Gå til innhold

Bytte fra Polar M430 til Vantage M eller Ignite


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å fornye meg med ny klokke, men vanskelig å bestemme seg. Aktiviteten min er mest jogging, men prøver å få til noe styrketrening også. Nivået mitt er gjennomsnittlig mosjonist, så tenker at Polar Vantage V blir kanskje for avansert?! 
Noen som kan gi meg for eller mot med enten Ignite eller Vantage M

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aomt skrev (31 minutter siden):

Det kommer ann på kva du skal bruke de til. Multisport, jogge ute (gps?), trenger alt mulig av målinger, osv osv.

Lett å se progresjon i puls og utvikling spesielt jogging/løping er det mest viktige for meg. God GPS. 
Men vil også ha ei klokke som gir motivasjon til styrketrening. 

Lenke til kommentar
13 hours ago, cobreivi said:

Lett å se progresjon i puls og utvikling spesielt jogging/løping er det mest viktige for meg. God GPS. 
Men vil også ha ei klokke som gir motivasjon til styrketrening. 

Generelt vil eg då anbefalt polar. Best til å vise progresjon/restitusjon. Hovudfokus på løping og kan brukas til styrke. GPS er bra (men ikkje på høyde med Garmin). Les tester/samanliknin av ulike polar, så finner du nok den perfekte klokka.

Lenke til kommentar
aomt skrev (På 25.11.2019 den 11.41):

Generelt vil eg då anbefalt polar. Best til å vise progresjon/restitusjon. Hovudfokus på løping og kan brukas til styrke. GPS er bra (men ikkje på høyde med Garmin). Les tester/samanliknin av ulike polar, så finner du nok den perfekte klokka.

Får lese seg fram litt?? Ikke enkelt dette når det er et hav av klokker å velge mellom. 

Lenke til kommentar
51 minutes ago, cobreivi said:

Får lese seg fram litt?? Ikke enkelt dette når det er et hav av klokker å velge mellom. 

Eg bruker å søke på "best xy" og lese ait par artikler/sammanlikninger. Velge 2-3 modeller som er mer aktuelt og lese reviews på de. Samt, samanlikne reviews på amazon (hovedsaklig kva som er galt og om eg kan leve med det). Lykke til! :)

Lenke til kommentar
aomt skrev (49 minutter siden):

Eg bruker å søke på "best xy" og lese ait par artikler/sammanlikninger. Velge 2-3 modeller som er mer aktuelt og lese reviews på de. Samt, samanlikne reviews på amazon (hovedsaklig kva som er galt og om eg kan leve med det). Lykke til! :)

Takker for tips ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...