Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

sure behandlere


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

har hatt problemer med et kne over lang tid og har derfor gått til behandling for dette. Det fungerer og livet går fremover igjen. 

 

Problemet er derimot at jeg har hatt en terapeut som er så jævla stressa og sur hele forbanna tiden og tillater seg og sende ut noen meldinger som jeg mener ikke hører hjemme på et behandlingskontor. Jeg har gjort alt jeg har fått beskjed om men det virker som denne behandleren er drittlei både behandlinga og meg... ja det kan jo hende kjemien ikke stemmer, men jeg syns man kan ta seg sammen, jeg går ikke dit for morroskyld. 

 

hva syns dere om dette?



Anonymous poster hash: 9d1c4...4aa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig. Behandler har ingen plikt til å underholde deg eller få deg til å føle deg bra, men folk som er bra i slike type yrker har også en hyggelig personlighet og kommer godt overens med folk og går et steg ekstra i jobben sin.

 

Det er dog kun en jobb, og det er behandlingen som teller i bunn og grunn. Men ja, dårlig. Det skal normalt ikke være slik, men det kan jo forekommer, her har du vel vært litt uheldig rett og slett.

Lenke til kommentar

Er nok ingen sjefer over denne, privat praksis. Svindyr. Så derfor jeg reagerer med å betale i dyre dommer. Muligens derfor jeg reagerer at de kan da for svarte svingende ta seg litt i sammen over for pasientene. 

Jeg krever ingen underholdning, jeg sier ikke så mye, vil bare ha jobben gjort og ev ha kommentarer om hva jeg selv bør gjøre videre eller hva som skjer eller hvordan ting utvikler seg. 

 

utblåsninger eller frustrasjon fra behandler uten å vite hvorfor er direkte ubehagelig for meg jeg er ikke typen til å takle det så lett. 



Anonymous poster hash: 9d1c4...4aa
Lenke til kommentar

 

Er nok ingen sjefer over denne, privat praksis. Svindyr. Så derfor jeg reagerer med å betale i dyre dommer. Muligens derfor jeg reagerer at de kan da for svarte svingende ta seg litt i sammen over for pasientene. 

Jeg krever ingen underholdning, jeg sier ikke så mye, vil bare ha jobben gjort og ev ha kommentarer om hva jeg selv bør gjøre videre eller hva som skjer eller hvordan ting utvikler seg. 

 

utblåsninger eller frustrasjon fra behandler uten å vite hvorfor er direkte ubehagelig for meg jeg er ikke typen til å takle det så lett. 

 

Anonymous poster hash: 9d1c4...4aa

 

Det beste du kan gjøre dessverre er å ikke gå til dem mer, bytt behandler, og blast dem online. La alle få vite hvor shitty de er mot pasientene sine. Er seriøst den eneste måten å ha noe håp for at forandrer seg, hvis du sårer dem hvor det gjør veldig vondt: i lommeboka!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er nok ingen sjefer over denne, privat praksis. Svindyr. Så derfor jeg reagerer med å betale i dyre dommer. Muligens derfor jeg reagerer at de kan da for svarte svingende ta seg litt i sammen over for pasientene. 

Jeg krever ingen underholdning, jeg sier ikke så mye, vil bare ha jobben gjort og ev ha kommentarer om hva jeg selv bør gjøre videre eller hva som skjer eller hvordan ting utvikler seg. 

 

utblåsninger eller frustrasjon fra behandler uten å vite hvorfor er direkte ubehagelig for meg jeg er ikke typen til å takle det så lett. 

 

Anonymous poster hash: 9d1c4...4aa

 

 

Ja, det uroer meg litt. Skulle likt å vite nøyaktig hva disse utblåsningene og frustrasjoner innebar. Du skriver du ikke vet hvorfor, så det virker ikke sannsynlig at det er deg det dreier seg om? Eller er er det bare frustrasjon i forhold til stress og arbeidspraksis?

 

Uansett er det jo svært uprofesjonelt å holde på sånn. Ja, ville vurdert å finne noen andre med lignende praksis så fort som mulig.

 

Hvis du skal skrive noe på en offentlig side som omhandler omtaler av behandlere, så skriv heller noe som "Viser frustrasjon i mitt nærvær og det gjør meg utrygg, kan oppleves uprofesjonelt".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bytt behandler, finn der du kun betaler egenandel da sparer du også mye penger.

 

Jeg havnet også hos en sur og ufin behandler. Jeg gikk ikke dit igjen, har tenkt på at jeg skal få fjernet journalen fra han også, men er ikke helt sikker på hvor enkelt det vil være å få til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sluttet hardt og brutalt å gå til denne. Mulig stresset til behandleren ikke hadde noe med meg å gjøre men følte meg ukomfortabel i forkant av hver time siden jeg ikke følte meg siķker på om jeg møtte en med surt humør eller ikke. Det skal pokker meg ikke være sånn ved behandling. Er på jakt etter ny men må virkelig si at følehorn er ute nå.

 

Anonymous poster hash: 9d1c4...4aa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...