Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi a5 mmi


Robbaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke ekspert på dette så vær så snill og rett på meg om jeg tar feil.

 

I min Audi a5 2011 modell så har jeg 2g. Det kan du se om du har en liten joystick på velgerhjulet eller ikke. (Har du joystick har du 3g).

 

Hva står det på cd leseren din? Har du navi?

Hvorfor vil du oppgradere?

 

På min står det Audi concert. Hvis jeg skulle ha oppgradert til 3g på min bil og kjøpt delene via en tredjepart så ville dette ha kostet meg 27000,-

i kun deler. Så med andre ord, hvis du oppgraderer kun for å få gps eller bluetooth så er det absolutt ikke verdt det. Å ettermontere komponenter i bil koster mye.

 

Du kan sikkert få det billigere ved å kjøpe brukt fra skraphandler men det koster fortsatt en del og er mye jobb å ettermontere.

Endret av Cocola
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ingen fordeler av å bytte fra MMI 2G til MMI 3G.

 

MMI 3G finnes forøvrig også uten joystick, da MMI 3G basis. 3G High er med joystick.

 

MMI 3G Plus er hva man har på de nyeste, 2012 og oppover, med Google Maps osv.

 

Ellers smaker det mer enn det koster å gå fra 2G til 3G. Er mange, mange tusen kroner arbeid, alt av moduler osv må byttes, og du tjener nada på det. Du får ikke bluetooth streaming feks. Om du vil ha dette kjøper du enkelt og greit en AMI hvis du ikke har en port fra før, og en Tune2Air dings å plugge i, eller bare søk "MMI 2G Kufatec Bluetooth".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...