Gå til innhold

Gangstervelde?


air315

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er påfallende hvor ynkelig veldig mange republikanere i kongressen opptrer, når de føler at de må forsvare Trump uansett hvor mye han lyver og hvor mye hårreisende han sier og finner på. Unntaket er Mitt Romney. Det hele virker som et gangstervelde hvor de er redd for hva gangtsterbossen kan finne på å gjøre mot dem. Ynkelig er det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og skremmende hvor mange som kan finne på å stemme inn sånne folk som president, i ett av verdens mektigste land. Det viser hvor mange hjernevaskede og desillusjonerte folk det er der borte.

 

I forum jeg har vært på med hovedsaklige Amerikanske mennesker, så er det umulig å diskutere fornuft også. Det er bare ræl og surr, logikken er i bakvendtland hele veien. Prøver du å snakke fornuft, eller diskutere åpent og fremme teorier, så blir du sett på som uromoment med én gang, og latterliggjort og utestengt. Hersketeknikker og trakassering får fritt spillerom og blir aldri slått ned på.

 

Har lekt med tanken med hvordan det ville blitt hvis Trump velger å gå til krig mot hele verden bare i et forsøk på verdensherredømme. Skulle ikke forundre meg. Da lurer jeg på om alle disse små- og stordiktaturene i verden vil samle seg mot dem eller om det blir alle mot alle, og NATO og Europa som en egen stor nasjon med alle medlemslandene.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og skremmende hvor mange som kan finne på å stemme inn sånne folk som president, i ett av verdens mektigste land. Det viser hvor mange hjernevaskede og desillusjonerte folk det er der borte.

 

I forum jeg har vært på med hovedsaklige Amerikanske mennesker, så er det umulig å diskutere fornuft også. Det er bare ræl og surr, logikken er i bakvendtland hele veien. Prøver du å snakke fornuft, eller diskutere åpent og fremme teorier, så blir du sett på som uromoment med én gang, og latterliggjort og utestengt. Hersketeknikker og trakassering får fritt spillerom og blir aldri slått ned på.

 

Har lekt med tanken med hvordan det ville blitt hvis Trump velger å gå til krig mot hele verden bare i et forsøk på verdensherredømme. Skulle ikke forundre meg. Da lurer jeg på om alle disse små- og stordiktaturene i verden vil samle seg mot dem eller om det blir alle mot alle, og NATO og Europa som en egen stor nasjon med alle medlemslandene.

.........................................................................................................................................................................

USA er utrolig splittet. Noen hører på hva Trump sier og tror på ham, selv om han lyver hele tiden. Hvis de aldri ser på CNN og andre Trump kritiske mediaselskap. Ser man bare på FOX news, får de ikke kjenskap til alle Trumps løgner. Og Trump har uttalt at pressen er landets fiender og de hele tiden kommer med fake news. Dette er på snu det på hodet. Det er Trump som kommer med fake news og pressen gjør bare jobben sin når de avslører misligheter, korrupsjon, løgn og lovbrudd.

 

Sannsynligvis er det to partisystemet som gjør frontene så steile og at det gikk an å vinne valget i 2016 med 3 millioner stemmer mindre enn kandidaten fra det andre partiet som allikevel tapte. Pluss russernes innblanding og hacking og misbruk av sosiale media. Trump vil ikke innrømme dette selv om etterretningen har påtalt dette. Da vil Trump heller stole på Putin og har ikke noe imot at de hjelper ham en gang til å vinne valget i nov. 2020 - hvis han ikke før det allerede er avsatt gjennom riksrett - noe som er lite trolig pga flertallet i Senatet for republikanerne, som ikke støtter riksrett mot Trump, uansett hvilke ulovligheter og tabber han begår...

Endret av air315
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Riksrettsforberedelsene går sin gang og nettet snører seg sammen. Til tross for hvordan det hvite hus saboterer og nekter å medvirke, så har det kommet frem mengder med fellende bevis på at Trump&Co holdt igjen bevilgninger (av kongressen) til Ukrania mot å kreve gjenytelser om å sette i gang undersøkelse mot Biden jr og at innblandingen i valget i 2016 angivelig er fra Ukraina og ikke Russland. Dette er mer enn nok til å reise riksrett mot Trump. 

 
Men de fleste republikanerne må gjøre som presidenten og bestride fakta og til slutt stemme mot tiltalen når den havner i senatet og det hele løper ut i sanden. Men jeg skjønner ikke hvordan man kan late som fellende bevis ikke foreligger, når de er så klare og ubestridelige. 
 
Trump har med sin gode smak kalt dette for en lynsjing - noe som er meget sårende overfor alle som har forfedre som har blitt mishandlet og myrdet av KKK og tilsvarende mobber som tok makten i egne hender, mens Huset på lovlig måte undersøker ev. maktmisbruk hos presidenten, slik de er pålagt i følge forfatningen. 
 
Fellende bevis burde være godt nok - slik som det var mot Nixon, men da må ikke republikanerne velge å lukke øyne og kalle svart for hvit.

 

Man har jo hele tiden lurt på hvor sterkt USA sto institusjonelt for å motvirke Trumps egotripp som president. Nå som riksrett er nært foreliggende, så kunne det være en etterlengtet mulighet til å bli kvitt ham. Han har gjort mer enn nok ugagn - ikke minst mht naturværn og klimakrise, men også når det gjelder handel og utenrikspolitikk og misbruk av presidentembetet gjennom 3 år.

 
Med mindre republikanerne generelt og spesielt i senatet vender Trump ryggen, så vil Trump høyst sannsynlig overleve riksretten. Men selv om 40 % av velgerne er "dumme", er ikke flertallet det (og ikke var det flertall for Trump i 2016 heller - bortsett i valgmannskollegiet), så alle anklagene mot Trump må sette sine spor og folk må bli lei av alle hans løgner (når de blir klar over dem), at mulighetene for at den demokratiske presidentkandidaten - enten det blir Biden eller Warren - burde være ganske store. 
 
En annen ting jeg lurer på - sett at Trump mot formodning blir gjenvalgt, men mister flertallet i senatet og riksretten mot ham ikke er sluttført, da kunne vel det nye flertallet i senatet få  ham dømt og avsatt og så ville visepresidenten rykke opp?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes det er påfallende hvor ynkelig veldig mange republikanere i kongressen opptrer, når de føler at de må forsvare Trump uansett hvor mye han lyver og hvor mye hårreisende han sier og finner på. Unntaket er Mitt Romney. Det hele virker som et gangstervelde hvor de er redd for hva gangtsterbossen kan finne på å gjøre mot dem. Ynkelig er det.

Alle politikere i alle land lyver for å fremme sin egen og makthavernes agenda, slik er det også i Norge.

Endret av Gammel Nok
Lenke til kommentar

Alle politikere i alle land lyver for å fremme sin egen og makthavernes agenda, slik er det også i Norge.

Innen demokratiske stater er veldig få politikere (om noen) som lyver så systematisk som Trump. Det er helt urimelig å sidestille politikere flest med ham. Han er helt unik (også i egne øyne).

Endret av air315
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innen demokratiske stater er veldig få politikere (om noen) som lyver så systematisk som Trump. Det er helt urimelig å sidestille politikere flest med ham. Han er helt unik (også i egne øyne).

Alle politikere lyver HELE tiden,detfins ingen politikere som siersannheten.Mendet hele er et stort spill, og de spiller mot hverandre for å lure folket.

Alle politikere jobber for å fremme samme agenda, og i den agendaen er ikke vi inkludert. Den agendaen jeg mener er agenda 21 som Gro Harlem Brundtland skrev for FN i 1992-93.

https://www.zerohedge.com/news/2016-10-13/what-exactly-agenda-21

 

Alt politikerne gjør og sier er for å fremme denne agendaen, og dette gjelder alle politikere både i USA og i Norge.

 

Erik Bye oppdaget dette på slutten av sitt liv, og han var ikke blif på politikerne. Han døde i 2008

Lenke til kommentar

Og skremmende hvor mange som kan finne på å stemme inn sånne folk som president, i ett av verdens mektigste land. Det viser hvor mange hjernevaskede og desillusjonerte folk det er der borte.

 

I forum jeg har vært på med hovedsaklige Amerikanske mennesker, så er det umulig å diskutere fornuft også. Det er bare ræl og surr, logikken er i bakvendtland hele veien. Prøver du å snakke fornuft, eller diskutere åpent og fremme teorier, så blir du sett på som uromoment med én gang, og latterliggjort og utestengt. Hersketeknikker og trakassering får fritt spillerom og blir aldri slått ned på.

 

Har lekt med tanken med hvordan det ville blitt hvis Trump velger å gå til krig mot hele verden bare i et forsøk på verdensherredømme. Skulle ikke forundre meg. Da lurer jeg på om alle disse små- og stordiktaturene i verden vil samle seg mot dem eller om det blir alle mot alle, og NATO og Europa som en egen stor nasjon med alle medlemslandene.

Dette med latterligjøring, hersketeknikker, trakkasering ol .gjelder i høyeste grad her i Norge også, og også på dette forumet, hvis det er noen som kommer med politisk ukorrekte meninger.

 

Når det gjelder dette du nevner med verdensherredømme, så er det noen som jobber for dette, og det er ikke Trump, men han jobber for dem, og det gjørogså demokratene og norske politikere.

 

 

Men det er ikke politisk korrekt å si hvem dette er, og de som likevel sier det blir utsatt for det du nevner her. Ellers så er det også  mange andre slike politisk ukorrekte meningersom ikke tåles.

 

Det som er "skremmende" er at folk i det hele tatt støtter dette onde politiske systemet som er designet for å utnytte oss alle, og dette gjelder også både USA og Norge.

Endret av Gammel Nok
Lenke til kommentar

Gammel Nok: Forstår skepsisen din. Og det er nok mange politikere som bare snakker rundt og rundt for å forsvare sin posisjon og være i en maktposisjon for å heve god lønn og goder så lenge de kan. Men, det finnes nok noen som jobber med integritet. Under stortingsvalg, så hender det man får eksempler på spørsmål de må jobbe med. Blant annet var det spørsmål rundt abort en gang. Det var ganske intrikate spørsmål som jeg måtte bruke lang tid for å gjøre opp en mening rundt, og da er det ikke noe kvalifisert mening fra min side. Noen med faglig innsikt kunne sikkert argumentert mot meg på tv og pratet sirkler rundt meg, og da sikkert om jeg valgte "for eller "mot", uansett.

 

Bare for å ta det; Jeg mener at kvinner skal få velge abort selv. Men jeg vil også få psykologi og relevante fag inn som fag i tidlig skole, sånn at man lærer barn og ungdom til å tenke selvstendig så tidlig som mulig. Det gjelder alt, fra å henge med feil folk som øker sjansen for voldtekt, til å avstå fra rus og alkohol, til å se livet i perspektiv så tidlig som mulig. Dette vil etter all sunn fornuft minske sjansen for at man havner i den posisjonen at man behøver å i det hele tatt vurdére å ta abort.

 

Så dette er dype psykologiske perspektiver man må tenke på. Og jeg kan levende forestille meg, at hvis jeg kom med en sånn radikal teori i et politisk debattprogram, så hadde sikkert alle politikerne der ledd og driti meg ut etter alle kunstens regler. Men jeg tror nok det er noen der ute som ville vært helt enige.

 

Jeg tror også det er mange politikere som enten ikke vil, eller rett og slett ikke er intelligente nok til å forstå, at å gjøre barn og ungdom med intelligente og vise via slike fag, så løfter man hele befolkningen som helhet over tid. Men poenget er at mange politikere er redde for å gjøre den gjengse person smartere enn en selv, for da mister de sitt livsgrunnlag. Dette er igjen dypere psykologi. Derfor mener jeg at det er ofte de som har lettere psykopatiske tendenser som nettopp blir politikere, for de har ingen frykt for å bruke herske- og mobbeteknikker. Så har man mediene som elsker å blåse opp frykt. Og der har du hele det latterlige sirkuset gående, år etter år. Hver eneste debattprogram jeg ser på, er 95% tåkeprat, 5% innsikt og bare babling rundt og rundt uten å komme frem til noen felles konklusjon. Er det dét som er demokrati??? Jeg skjønner egentlig ingenting av politikk.

 

Det er dette som er problemet med politikken. Hvis man får en fagperson i ett område til å bli politiker, så vil den personen være meget versért i sitt fagområde, men naturligvis være lett å prate rundt i alle andre fagområder. Jeg regner vel med at det er folk med fagkunnskap i relevante posisjoner (helseminster osv), men da igjen blir det et annet problem: Folk med fagutdannelse som kanskje ikke har gangsyn i samfunnsutvikling, når det kommer til menneskelige relasjoner, perspektiv og slike ting. (Men igjen, jeg skriver sikkert om ting jeg ikke har peiling på.)

 

På toppen av dette, så har man balansen mellom å stå for egne personlige meninger, og å ta hensyn til de store massenes meninger. Jeg er alltid opptatt av å stå på mine egne meninger uansett, men jeg merker naturligvis at da er det ofte få som tør å være enige, for de vet at de store massene uglesér folk som tør å stå for meningene sine, selv om de kanskje er uortodokse.

 

Så igjen, er det forskjell på å være en total diktator, enn å være en som står for sine meninger, men som samtidig tør å lytte til fagfolk. Jeg er en sånn person. Men da skal det være ren, upåvirket og "ufarget" (politisk) kunnskap. Men så er det å få folk som kan gi en slik kunnskap da.

 

Til slutt, så er det ofte sunn fornuft som kan få en til å ta de riktige valgene. Sunn fornuft, dyp empati for hele befolkningen, ønske -alles- beste. En grunnfilosofi jeg har tatt med meg fra en professor i etikk eller lignende jeg leste i en artikkel en gang: En nasjons sanne verdi måles ikke i brutto nasjonalprodukt, men i hvordan de svakeste ivaretaes. Dét var så vist skrevet

 

Så å ha rådgivere rundt seg som kan minne en på og støtte en til å beholde og ivareta sin integritet, er nok også viktig. Man kan være sterk alene, men det er nok å miste tunga si et par ganger, så klarer mediene fort å vri det til å se ut som noe helt annet. Så man er nok nødt til å ha et støttende lag rundt seg.

 

 

Mange nyanser til politikk og lederskap, som det jo er. Men det er interessant, for tenk så mye godt man kan gjøre for menneskeheten hvis man bare får ting til å stemme!

 

Og jeg hører hva mange tenker: "Lille Norge på 5 millioner, hva kan vi stille opp med".. og ja, det er et godt argument. De største nasjonene i verden er temmelig diktatoriske. Men, hvis man selv utviser vist og intelligent lederskap, så kan det -kanskje- være en -liten- sjans for at -noen- i de landene klarer å ta til seg den sunne fornuften, og dermed spre ringvirkninger i de landene også. Så man kan faktisk ha en sjans til å nå inn til korrupte mennesker med godt lederskap. Sjansen er i hvert fall nærmest lik null hvis man blir en korrupt tyrann selv! Da øker man bare urettferdighet og skaper lidelse og faenskap for de svakeste. Da fortjener man ikke å ha en maktposisjon.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gammel Nok: Forstår skepsisen din. Og det er nok mange politikere som bare snakker rundt og rundt for å forsvare sin posisjon og være i en maktposisjon for å heve god lønn og goder så lenge de kan. Men, det finnes nok noen som jobber med integritet. Under stortingsvalg, så hender det man får eksempler på spørsmål de må jobbe med. Blant annet var det spørsmål rundt abort en gang. Det var ganske intrikate spørsmål som jeg måtte bruke lang tid for å gjøre opp en mening rundt, og da er det ikke noe kvalifisert mening fra min side. Noen med faglig innsikt kunne sikkert argumentert mot meg på tv og pratet sirkler rundt meg, og da sikkert om jeg valgte "for eller "mot", uansett.

 

Bare for å ta det; Jeg mener at kvinner skal få velge abort selv. Men jeg vil også få psykologi og relevante fag inn som fag i tidlig skole, sånn at man lærer barn og ungdom til å tenke selvstendig så tidlig som mulig. Det gjelder alt, fra å henge med feil folk som øker sjansen for voldtekt, til å avstå fra rus og alkohol, til å se livet i perspektiv så tidlig som mulig. Dette vil etter all sunn fornuft minske sjansen for at man havner i den posisjonen at man behøver å i det hele tatt vurdére å ta abort.

 

Så dette er dype psykologiske perspektiver man må tenke på. Og jeg kan levende forestille meg, at hvis jeg kom med en sånn radikal teori i et politisk debattprogram, så hadde sikkert alle politikerne der ledd og driti meg ut etter alle kunstens regler. Men jeg tror nok det er noen der ute som ville vært helt enige.

 

Jeg tror også det er mange politikere som enten ikke vil, eller rett og slett ikke er intelligente nok til å forstå, at å gjøre barn og ungdom med intelligente og vise via slike fag, så løfter man hele befolkningen som helhet over tid. Men poenget er at mange politikere er redde for å gjøre den gjengse person smartere enn en selv, for da mister de sitt livsgrunnlag. Dette er igjen dypere psykologi. Derfor mener jeg at det er ofte de som har lettere psykopatiske tendenser som nettopp blir politikere, for de har ingen frykt for å bruke herske- og mobbeteknikker. Så har man mediene som elsker å blåse opp frykt. Og der har du hele det latterlige sirkuset gående, år etter år. Hver eneste debattprogram jeg ser på, er 95% tåkeprat, 5% innsikt og bare babling rundt og rundt uten å komme frem til noen felles konklusjon. Er det dét som er demokrati??? Jeg skjønner egentlig ingenting av politikk.

 

Det er dette som er problemet med politikken. Hvis man får en fagperson i ett område til å bli politiker, så vil den personen være meget versért i sitt fagområde, men naturligvis være lett å prate rundt i alle andre fagområder. Jeg regner vel med at det er folk med fagkunnskap i relevante posisjoner (helseminster osv), men da igjen blir det et annet problem: Folk med fagutdannelse som kanskje ikke har gangsyn i samfunnsutvikling, når det kommer til menneskelige relasjoner, perspektiv og slike ting. (Men igjen, jeg skriver sikkert om ting jeg ikke har peiling på.)

 

På toppen av dette, så har man balansen mellom å stå for egne personlige meninger, og å ta hensyn til de store massenes meninger. Jeg er alltid opptatt av å stå på mine egne meninger uansett, men jeg merker naturligvis at da er det ofte få som tør å være enige, for de vet at de store massene uglesér folk som tør å stå for meningene sine, selv om de kanskje er uortodokse.

 

Så igjen, er det forskjell på å være en total diktator, enn å være en som står for sine meninger, men som samtidig tør å lytte til fagfolk. Jeg er en sånn person. Men da skal det være ren, upåvirket og "ufarget" (politisk) kunnskap. Men så er det å få folk som kan gi en slik kunnskap da.

 

Til slutt, så er det ofte sunn fornuft som kan få en til å ta de riktige valgene. Sunn fornuft, dyp empati for hele befolkningen, ønske -alles- beste. En grunnfilosofi jeg har tatt med meg fra en professor i etikk eller lignende jeg leste i en artikkel en gang: En nasjons sanne verdi måles ikke i brutto nasjonalprodukt, men i hvordan de svakeste ivaretaes. Dét var så vist skrevet

 

Så å ha rådgivere rundt seg som kan minne en på og støtte en til å beholde og ivareta sin integritet, er nok også viktig. Man kan være sterk alene, men det er nok å miste tunga si et par ganger, så klarer mediene fort å vri det til å se ut som noe helt annet. Så man er nok nødt til å ha et støttende lag rundt seg.

 

 

Mange nyanser til politikk og lederskap, som det jo er. Men det er interessant, for tenk så mye godt man kan gjøre for menneskeheten hvis man bare får ting til å stemme!

 

Og jeg hører hva mange tenker: "Lille Norge på 5 millioner, hva kan vi stille opp med".. og ja, det er et godt argument. De største nasjonene i verden er temmelig diktatoriske. Men, hvis man selv utviser vist og intelligent lederskap, så kan det -kanskje- være en -liten- sjans for at -noen- i de landene klarer å ta til seg den sunne fornuften, og dermed spre ringvirkninger i de landene også. Så man kan faktisk ha en sjans til å nå inn til korrupte mennesker med godt lederskap. Sjansen er i hvert fall nærmest lik null hvis man blir en korrupt tyrann selv! Da øker man bare urettferdighet og skaper lidelse og faenskap for de svakeste. Da fortjener man ikke å ha en maktposisjon.

Det er nok ikke mange som forstår seg på "politikk"men det hele er egentlig ganske enkelt, for det politikerne først og fremst slåss om er å komme på stortinget for å berike seg selv på folkets bekostning,og det handler om makt, og å undertrykke og villede folket slik at ingen i folket forstår hva som foregår, slik at de selv kan holde på makten.

 

Det handler også om å frenmme makthavernes agenda, og disse makthaverne, som også er politikernes arbeidsgivere, er det som med politikernes hjelp, både i Norge og USA, jobber for verdensherredømme.

Og det handler om å så hat og splittelse i folket, slik at vi ikke kan samle oss for å stoppe dem, og ta fra dem makten.

Politikere på begge sider spiller uenige slik at folk skal tro at det fins noe alternativ, men alle politikere og politiske partier samarbeider for å femme samme agenda.

 

Alt barn og ungsom lærer på skolen er propaganda og tilpasset for å fremme makthavernes og politikernes agenda.

 

Så nå vet du litt mer om hva politikk VIRKELIG handler om. Det er selvsagt ingen politikere som vil fortelle dette, de vil som du sier bare le det bort,¨de kan jo ikke fortelle hva de driver med bak kulissene for da avslører de jo seg selv.

 

Det fins ingen ærlige politikere, det fins ingen politikere som jobber for folket, slik de skal. Og det fins ingen politikere som har noen empati for folket, og enten du tror det eller ikke, så jobber  alle politikere på stortinget for å utrydde etniske nordmenn.

http://www.westernspring.co.uk/the-coudenhove-kalergi-plan-the-genocide-of-the-peoples-of-europe/

 

Vi har ikke noe demokrati i Norge, vi har et "gangstervele" Politikerne er som en  mafia som styrer Norge for sin egen vinning. De har brutt grunnloven daglig, og i hvert eneste år så lenge jeg kan huske, og de bryter til og med den straffeloven de selv har laget.

 

Det var nok noe av dette Erik Bye oppdaget og ble så rasende for. Jeg tror at politikerne drepte ham for det han sa.

 

Ingen vil nok tro meg når jeg sier dette, men folk ville nok tro det om Erik Bye fortalte det, derfor var Erik Bye en fare for politikene som de måtte eliminere.

Lenke til kommentar

Galskapen fra venstresiden, som har fått pågå nesten uforstyrret i mer enn et tiår er det som skapte velgerne hans og deretter Donald Trump. Indirekte er Trump en konsekvens av venstrevridd galskap.

Noen få eksempler på galskap fra venstre:

Massemigrasjon
Ukontrollert migrasjon(hvem vil bli som Sverige og andre europeiske stater?)
Bytte ut befolkningen i Vesten
Avvisningen av sunn nasjonalisme - oss selv først
Den globale oppvarmingsreligionen
Fake Media og Fake News
Verdirelativisme
Hatet mot den hvite mann som har løftet verden økonomisk
Kjærligheten til den islamske politiske voldsdoktrinen
Snu verden på hodet, eks Collusion-Delusion eller Biden-korrupsjon, som angivelig er Trump-korrupsjon
Kjærligheten til følelser, Safe-Space, BlackLivesMatter,
Avvisningen av den objektivt oppdagbare virkeligheten
Avvisning av rasjonell bevisførsel
Ødeleggelsen av det som fungerer
Farten på regresjon(det de kaller progresjon)
Absurde fenomener som at biologiske menn får konkurrere mot kvinner
Et politisk styrt FN som hater Israel
Språklig løgn, som å avvise å kalle illegale innvandrere for illeegale innvandrere
Tvangen mot fredelige at de skal brukee rett pronomen
Kjærligheten til kriminelle, psykopatiske Hillary Clinton
Kjærligheten til sosialismen og dens ufattelige ødeleggelser av mennesker og økonomi
Lista er uendelig lang og derfor vant Trump suverent.
Oppretter fritt leide-områder for kriminelle, så voldtektsforbrytere som skulle vært kastet ut, i stedet for lov å fortsette å voldta
Lar barn snakke om følelsene sine i FN for å manipulere godtroende voksne, selv om barna lyver. Barn i stedet for kritisk vitenskap.
1990 Irak-krig # 1, Nayirah al-Ṣabaḥ


1992 Ozon, Severn Cullis-Suzuki

2011 Klima, trær, Felix Finkbeiner.

2019 Global oppvarming, Greta Thunberg


Gleden over at Trump viser haterne på venstre fingeren, hvorfor godsnakke med absurde mennesker som allerede hater deg, da bedre å bøye dem over og ta dem hardt i toern – retorisk.
Trump har gjennomført veldig mye positivt etisk, økonomisk og politisk for amerikanere flest, marxister/postmodernister inkludert, bortsett fra den syke etikken deres.

Sakset:
https://www.internations.org/world-forum/is-donald-trump-usa-s-greatest-president-ever-4458398

“Is Donald Trump the greatest President ever in the history of the USA? Many say yes.
Consider this. When Barack Hussein Obama left the Office of the Presidency in Protected content , America was in a social, security and economic abyss. Obama was responsible for the lowest employment rate in 40 years, 95 million Americans lost their jobs under Obama. American home ownership the lowest in 50 years, although Obama manipulated mortgage rates at an artificial low. Obama economic policy resulted in 11 million Americans on food stamps, resulting in 43 million living at poverty level. 1 out of 6 men in the USA between 18 and 34 either incarcerated or unemployed.
By the time Obama left office, he was responsible for accumulating more debt than every USA President before him combined. Obama left the country with a debt of $20 trillion. The cost of Obama’s job-crippling regulations exceeded $873 billion. This includes $344 billion in EPA regulations alone. During Obama’s eight years in office, Americans lost 300,000 manufacturing jobs and, a global trade deficit of over $732 billion. This is the horrible, devastating legacy inherited by President Donald J. Trump.
Now President Trump. All the doom and gloom above for the everyday American is about to get a whole lot better. Beginning with the stock market attaining record-breaking numbers, exceeding 25,000 points for the first time ever and the fastest 1,000-point gain in the DOW's history. In fact, under President Trump, the DOW reached its 100th record during his election.
In one year, President Trump created 400,000 manufacturing jobs reaching a ten-year high. According to the Labor Department in July Protected content , American workers saw the largest increase in wages and benefits over the previous twelve months under President Trump, since September Protected content . The Labor Department reported in early September Protected content American wages in the previous year grew at the fastest rate since Protected content . In April Protected content , unemployment in the USA fell to 3.9%, the lowest level since Protected content . Also in April Protected content , the number of job openings hit a record high, actually exceeding the number of unemployed Americans looking for jobs. The Labor Department reported that the youth unemployment rate in July Protected content to its lowest level in 52 years. This includes Black, Hispanic and Asian unemployment rates hitting record lows.
President Trumps GDP grew by 4.1 percent in the second quarter of Protected content , marking the fastest economic expansion seen in a sitting Presidents first year in office.
President Trump appointed Supreme Court Justice Neil Gorsuch and soon to be Brett Kavanagh.
Revitalized Policy blocking foreign aid to Mexico City from being used for abortions.
Cracked down on illegal immigration and “sanctuary cities.” President Trump rescinded Obama’s abuse of Executive power giving amnesty to illegal Aliens to DACA.
Architect of historic tax cut that will put money back into the pockets of more than 80 percent of everyday, hardworking Americans.
Withdrew the USA from the Paris Climate Agreement, ending the threat of U.S. governance by international bureaucrats; and unequal funding ratio, the Lions share being expected from the USA.
Reversed burdensome Obama environmental policies that gave EPA autonomy over the energy sector and revoked landowners’ rights.
Ram-rodded the USA’s energy division by restricting regulations, enabling the Keystone XL Pipeline, and access to expansive BLM land to oil and natural gas exploration.
Rebuilt the USA’s depleted military while simultaneously destroying ISIS and brought North Korea aggression and posturing to an end.
Issued Executive Order enforcing First Amendment protections for religious freedom.
Revoked Obama’s Dept. of Education’s Executive order forcing public schools to allow gender-confused males access to girls’ restrooms and locker rooms.
Cracked down on sex trafficking. President Trump signed a law allowing states to move against sex-ad Internet sites. Obama turned a blind eye.
Overhauled the mismanaged Veterans Administration, allowing veterans a more vast array of health care choices.
Replaced Obamacare incrementally, beginning with a repeal of the individual mandate.
Imposed economic sanctions on Venezuela’s socialist dictatorship and revising Obama’s deals with Cuba.
Recognized Jerusalem as Israel’s capital and repairing damage that Obama did to the USA -Israel relationship.
Worked with Central American nations to crack down on violent MS-13 gangs.
Okay, will stop there. Quite a step-up from the disastrous policies of Obama. Please weigh in with your thoughts, critiques, disagreements, consents, all and everyone welcome ?”

Trump er åpenbart den beste president USA noensinne har hatt målt i viktighet av tilstedeværelse akkurat nå og utvikling i riktig retning rett før mørket/venstresiden forsøkte å ødelegge oss alle.
 
Lenke til kommentar

"On United Nations Day, the president laid out his opinion of the UN, and suggested that they would all do better by placing national interests first. He stated: “[T]he United States has embarked on a program of national renewal — fueling economic growth through tax cuts and deregulation, fighting unfair trade, protecting individual freedoms, and standing up for sovereign borders.  We call on other countries to pursue their own programs of national revitalization.  The path to prosperity for each country begins at home.”"

 

Mannen er svært rasjonell, forstår hvilken vei en nasjon bør gå.

 

Støtter mer fredelige religioner:

To celebrate Diwali, the president made a speech wishing all celebrants well on their special day. He said: “For many Hindus, Jains, Sikhs, and Buddhists in the United States and around the globe, this sacred period is an opportunity to commemorate the victory of light over darkness, good over evil, and knowledge over ignorance.”

 

Forklarer alle at Hillary Clinton og de som støtter heenne er sinnssyke:

"Mr. Trump held a cabinet meeting in which he discussed the economy, USMCA, and  Hillary Clinton. He reacted to Clinton’s latest accusations of Tulsi Gabbard being a Russian asset by saying, “Tulsi — I don’t know Tulsi, but she’s not a Russian agent.  I don’t know Jill Stein.  I know she likes environment.  I don’t think she likes Russians.  If she does like them, I know she’s not an asset.  She called her an ‘asset’ of Russia.  These people are sick.  There’s something wrong with them.”"

 

Alle Clinton ikke liker, Trump, Gabbard, Stein, er jo angivelig russiske agenter. Dama ER syk.

 

Clinton er den eekte gangsteren:

Lenke til kommentar

Minner om at James Comey bokstavelig talt startet etterforskning nummer 7 mot Hillary Clinton fordi han falt for republikansk og russisk propaganda.

Hun ble frikjent, fordi det bare var russisk propaganda som lå bak anklagene.

https://www.washingtonpost.com/world/national-security/how-a-dubious-russian-document-influenced-the-fbis-handling-of-the-clinton-probe/2017/05/24/f375c07c-3a95-11e7-9e48-c4f199710b69_story.html

Hun ble også igjen frikjent av republikanerene som nektet å akseptere FBI sin konklusjon, og utførte sin egne granskning mellom 2017 og 2019.
https://www.washingtonpost.com/national-security/state-department-probe-of-clinton-emails-finds-no-deliberate-mishandling-of-classified-information/2019/10/18/83339446-f1dc-11e9-8693-f487e46784aa_story.html

--

Men hey -- dere er helt frie til å falle for desinformasjon og tro på ville konspirasjonsteorier.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Å lovprise Trump som president (og menneske) er i mine øyne like interessant som å fremheve fordelen med hvit overherredømme og hva KKK står for eller hvor dyktig og rettskaffen Hitler måtte være - eller at jorden er flat.

Endret av air315
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her påviser Trump ondskapen på venstresiden, der en av mange sanctuary cities løslater en MS-13 som tar et balltre og myrder en 16-åring. Venstresiden vil heller ha et MS-13-monster løpende rundt og myrde enn å overlate ham til ICE for å bli deportert.

 

 

Å ikke lovprise Trump som president (og menneske) er i mine øyne like interessant som å fremheve fordelen med sort overherredømme og hva venstresiden står for eller hvor dyktig og rettskaffen Stalin, Hitler, Pol Pot, etc måtte være - eller at jorden er flat.

Endret av Sindre Rudshaug
Lenke til kommentar

Gjesp.

 

Å ha tiltro til en patologisk løgner, rasist, narsissist og en som daglig bryter eden om å overholde og forsvare forfatningen og som har sagt at han kan skyte noen på 5th avenue og slippe unna med det og som opptrer som en diktator som står over loven og som omtaler seg selv som den utvalgte og et stabilt geni  og den beste president ever - jeg skjønner at han må ha stor appell i visse kretser.

 

Jeg ser frem til at han blir avsatt i en riksrett  og hvis dette ikke lykkes pga republikansk flertall i senatet, så er det selve valget i nov. 2020 som kan sørge for at han ikke blir gjenvalgt. Da får han ikke gjort mer ugagn. 

 

Dette gidder jeg ikke å kaste bort mer tid på...   Farvel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...