eranro Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Det er veldig lett å få rødt kort i spillet!! Ikke akkurat realistisk å få rødt kort i hver eneste kamp. Det må finnes en mod, eller patch mot dette, men jeg finner ingen! Noen som har samme problem? Vet dere om det finnes noen, hvor i så fall?
Elyas Machera Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Kan man kanskje sette på hvor streng dommeren er?
Kenneth_S Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Det er veldig lett å få rødt kort i spillet!! Ikke akkurat realistisk å få rødt kort i hver eneste kamp. Det må finnes en mod, eller patch mot dette, men jeg finner ingen! Noen som har samme problem? Vet dere om det finnes noen, hvor i så fall? Enig i at dommerne er svært strenge i PES3. De slår hardt ned på taklinger bakfra. Det eneste jeg har funnet ut er at man må være meget forsiktige med å bruke sklitakle-knappen. Litt av sjarmen med spillet for min del er at når det går dårlig så blir jeg über-frustrert, noe som igjen fører til stygge taklinger. Og det er jo ganske likt virkligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå