Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr det når ei jente gjør dette


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da voldsomt til tekst. Tydeligvis sterke følelser her

Og? Hva er det dette innlegget egentlig legger til diskusjonen i sitt hele? Eller er målet å bare rakke ned på de som faktisk har en del å si? Hva er poenget med å være på ett diskusjonsforum da egentlig?

 

''Tydeligvis sterke følelser her'' - den nye innpakningen til ''hysteriske og overfølsomme mennesker burde ikke lyttes til'', en ren avfeiing av alt de har skrevet. Ganske respektløst spør du meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som skriver langt oppnår kun at folk ikke orker å lese.

Hva om jeg skrev om en idiotsikker måte å bli milliardær på? DA hadde du nok lest. Poenget mitt er at folk leser i lengde av det de er interessert i å lese om. Og så klart kvaliteten på det som står har mye å si. Om det er noe håndfast, intelligent og genuint eller bare tomt og hjernedødt tåkeprat.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

...så les dette innlegget mitt en gang til.

 

Anonymous poster hash: cc9fa...c75

 

TL;DR.

 

Neida, jeg leste raskt. Om jeg tolker deg rett mener du altså at denne jenta ble overumplet av denne mannen mot sin vilje?

 

Trådstarter skrev eksplisitt at hun slengte låra sine over denne mannens lår og at hun kysset han. Det var i hvert fall slik trådstarter tolket det og gjenfortalte det til oss. Det var også grunnlaget for mitt svar. Hadde hun vært i en situasjon hvor hun genuint ikke ville eller hvor hun trengte hjelp, så tenker jeg at hun i verste fall hadde fryst til is og stilltiende gitt samtykke, men ikke gjengjeldt/tatt initiativ ettersom de var på et offentlig sted.

 

Men at jenter kan fryse til is og bli redde selv i offentlighet tror jeg nok stemmer og har hørt mange historier om dette. Kanskje du skulle laget en egen tråd om det for å opplyse litt?

 

Er ikke så lenge siden jeg leste om en kvinne som ble voldtatt på Oslo S. Det var til slutt noen vitner som grep inn, men jeg forstod det slik at hun hadde fryst til is og ikke turt å gjøre noe. Samtidig var det tydelig for de som etter hvert så dette at det skjedde mot hennes vilje (tårer i øynene, osv.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...