Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr det når ei jente gjør dette


Anbefalte innlegg

Hadde en veldig snodig opplevelse i helga. Og jeg kan ikke begynne å fatte hva greia var.

 

Uansett, vi var på et utested og det var ei ganske pen jente som satt ved siden av en eldre mann. Denne jenta var på samme vors som meg og vi hadde prata bittelitt der. Hun sier til meg "kom å sett deg her! du må hjelpe meg"

Hun lener hodet mot øret mitt og sier  "denne mannen er creepy, du er nødt til å hjelpe meg"

Jeg ser at han har hånda opp under genseren hennes og er litt klåete, så jeg tar hånda hans unna og sier "ey du er litt pågående, ro ned litt". Så tenker jeg at dette var ganske kleint. Jeg stikker og prater med noen andre.

 

Så går det ikke ett minutt før jeg ser at hun slenger bena over i fanget hans, kysser han osv.

 

På det punktet tenker jeg hun er helt loco så jeg bare unngår henne.

(NB: Jeg bryr meg nada om denne jenta, kjenner henne omtrent ikke og jeg har dame osv)

Jeg bare tenker hva faen? Er dette noe form for psykologisk test eller

 



Anonymous poster hash: e7cff...af0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter er generelt irrasjonelle og de blir ikke mindre irrasjonelle når de drikker. Å rasjonelt forsøke å forstå irrasjonell oppførsel kan være dødfødt i utgangspunktet. 

 

Om jeg skal tillegge denne situasjonen noen som helst mening kan det virke som om hun ønsket å gjøre deg sjalu eller vise at andre opplever henne som attraktiv. Kanskje var du et forsøk på å få noe bedre for kvelden. Eventuelt ønsket hun å rasjonalisere for seg selv at hun hadde forsøkt å forhindre det som holdt på å skje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare så alle her er klar over det så er det beste å gjøre i en slik situasjon å late som om du kjenner jenta og spørre om hun har det greit og om alt er som det skal. 

 

Altfor mange jenter og kvinner ( MENN OGSÅ, bare så det er sagt) føler ikke at de kan si nei når noen prøver seg, som at de ikke har lov til å si nei. 

 

Det er enda bedre om de det gjelder vokser opp og lærer seg å avvise folk de ikke er interesserte i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er enda bedre om de det gjelder vokser opp og lærer seg å avvise folk de ikke er interesserte i.

En kar som veier 30 kg mer enn deg ser på deg som om du er lunsjen hans og gjør det klinkende klart at han er interessert i å ha seg med deg. Hvor trygg føler du deg på å si nei? Eller vil du heller prøve å avlede og snike deg unna, kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...