Smedsrud Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 DNBs nye mobilbank er nede i hele landet
Ping7 Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 Krisemaksimering lenge leve... Ja, kan ikke si jeg har blitt berørt noe særlig av nedetid i løpet av mine 4 år hos DNB. Mulig de har høyere feilprosent enn konkurrentene, men hvor reelt problem dette er for den gjennomsnittlige forbrukeren kan i aller høyeste grad diskuteres.
MultiGamerClub Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 No problem.. brukte bare 40 mb data for og komme inn på web-versjonen av DNB.. 2
stormdahl Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 Den kom i januar, hvordan kan dere kalle det "ny"?
DDDD Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 DNBs mobilbank er i alle fall årevis foran de andre, selv med hiccups i ny og ne. 2
Arn H Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 DNBs mobilbank er i alle fall årevis foran de andre, selv med hiccups i ny og ne. Nei 3
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 Ja, kan ikke si jeg har blitt berørt noe særlig av nedetid i løpet av mine 4 år hos DNB. Mulig de har høyere feilprosent enn konkurrentene, men hvor reelt problem dette er for den gjennomsnittlige forbrukeren kan i aller høyeste grad diskuteres. Og jeg har logget inn og ut i hele dag uten problemer på appen. Så tydelig at ikke alle har vært rammet.
Bris_ Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 DNBs mobilbank er i alle fall årevis foran de andre, selv med hiccups i ny og ne. Nei Nei vell
Norpy Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 (endret) DNBs mobilbank er i alle fall årevis foran de andre, selv med hiccups i ny og ne. Nei Nei vell En så lite nyansert kommentar som "årevis foran de andre" fortjener et like nyansert svart tilbake. Både nettbanken og app'en til DNB synes jeg er dårligere enn den til bla Sbanken. Endret 25. september 2019 av Norpy 3
skjetnis Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 Byttet til nordea i fjor, og kunne ikke vært mer fornøyd. Strålende kundeserivce, sykt bra "wallet" app, og apple /google pay. Har aldri vært nede heller. 1
camaxide Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 DNBs mobilbank er i alle fall årevis foran de andre, selv med hiccups i ny og ne. Den er årevis bak den gamle mobilbanken dems, som ikke hadde alle disse problemene. Jeg har vært fornøyd i årevis, men etter den nye mobilbanken kom har det vært mange problemer og faktisk mindre funksjonalitet.. 1
Mr.Static Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 DNBs mobilbank er i alle fall årevis foran de andre, selv med hiccups i ny og ne. Det eneste DnB er milevis foran de andre med er dårlig kundeservice og en enda dårligere app. Skaff deg heller en skikkelig bank. Dersom du tror at det ikke finnes bedre alternativer så er det et sikkert tegn på at det er på tide å bytte til en annen bank. 3
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Det eneste DnB er milevis foran de andre med er dårlig kundeservice og en enda dårligere app. Skaff deg heller en skikkelig bank. Dersom du tror at det ikke finnes bedre alternativer så er det et sikkert tegn på at det er på tide å bytte til en annen bank.Kan hende mange har helt andre behov fra banken og appen men DnB-appen har gitt meg alt jeg trenger og kundeservice har alltid vært hyggelig. Ser ikke helt hva en annen bank kunne tilbydd meg som jeg ikke får fra DnB.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 Hmm, den virker ikke i dag heller. Får ikke betalt regninger
0x8badf00d Skrevet 2. oktober 2019 Skrevet 2. oktober 2019 Appen er jo ikke så værst den. Backenden som er problemet. Var hvertfall det sist jeg snakket med en utvikler der.
Anbefalte innlegg