Gå til innhold

Sony avslører ny PlayStation 5-funksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli litt spesielt med spill man vet kommer til ps5, slik som the last of us, on det kommer ut før konsollen er lansert.

 

Jepp. Jeg kommer ikke til å kjøpe flere spill til PS4 nå, for man vil jo kunne kjøpe en remastered variant om kort tid og ender opp med å kjøpe samme spill to ganger. Klarer helt fint å vente noen ekstra måneder for spillene.

Lenke til kommentar

Ja å at den vil bruke mindre strøm er vel bare i mode uten spilling, kan ikke se at en konsoll som blir omtrent dobbelt så rå som sin forgjenger kan bruke mindre strøm det har jeg ingen tro på, og en konsoll bruker vel knapt noe strøm å snakke om omtrent på linje med et kjøleskap eller lignende som står på året rundt!

Lenke til kommentar

1.8W er ingenting.

 

Til sammenligning bruker en PS4 pro som er i drift(dvs du spiller noe sånn nogenlunde krevende) cirka 140W.

 

Med andre ord, det sony gjør her er å bløffe til seg til goodwill. Og som vi ser, går man rett på.

 

Tenkte det samme. Omtrent samtlige jeg forteller om hvilemodusen på PS4 har aldri brukt den (til tross for de enorme fordelene med den), og selv om de hadde gjort det, så er det forbruket ved bruk som er mest interessant å sammenligne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...