Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Battlefield 1942...

450,- rett i dass :/

Spilte det vel i 2 dager, hvorav den var med DC-modden, før jeg ga opp og satte det i skapet, hvor det fortsatt står og støver ned sammen med Unreal Tournament 2003

den var jeg ikke med på..

forstår om du legge bort cs, som har vært i utallige år, men BF? synes det er et veldig bra spill, med masser av muligheter. genialt på LAN.. :cool:

unreal er ikke så gale det heller, men at BF ligger i skapet og støver? hmm, would you mind sending it over? ;)

mitt største feilkjøp, tja et gammelt blispill til psone. mener Fifa er ganske utvannet det og..

samme hvert år, bare oppdaterte spiller lister.. :no: lite forandring.

Skrevet
Kjøpte Max payne for 499 kr den dagen spillet kom ut i norge......

Hva er problemet med Max Payne? :ermm:

Det er jo et kjempespill, og det er jo et ganske langt gameplay også. Jeg kunne forstått deg dersom du hadde nevnt Max Payne 2; The Fall of Max Payne, men Max Payne? Off! :no:

Skrevet
Hearts Of Iron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash::wallbash::wallbash:

Drittspillet kostet meg 319 kroner, og ble solgt et par dager etterpå til Spiderman for en hundrings (da bruktbodene ikke ville ha det, som jeg skjønner ganske godt)

Dum Espen, :wallbash: dum Espen, :wallbash: dum Espen :wallbash:

Det er jo kjempegøy hvis du har tålmodighet til å sette deg inn i det!

Skrevet

Merkelig å se folk rette på andre i denne typen tråd.

"Jeg synes Super Table Tennis Tycoon var et veldig dårlig kjøp, kosta meg 799 når jeg kjøpte det."

"Nei, det synes du ikke."

Anyhoo, jeg har en del N64-spill som jeg i etterkant ikke er så veldig fornøyd med å ha kjøpt. Ikke først og fremst fordi de har dårlig grafikk eller middelmådig gameplay, men rett og slett fordi de i forhold til prisen hadde for lav levetid og fordi de ikke har NOEN etterverdi. Flere av dem er i tillegg riktig ELENDIGE på de to førstnevnte punkter, og det blir jo ikke noe bedre av den grunn.

Skrevet

For så vidt riktig det :) Er vel fordi man blir overrasket av å se endel spill bli nevnt på slike lister

Skrevet

Jeg brukte vel 5000kr på spill til PS1. Nå i dag er jeg irritert over det. Og jeg kjøpte PS2 for 4500. 2 mnd senere kostet det 1990,- på Spaceworld (samme butikken jeg kjøpte det i). Da ble jeg litt sur.

Skrevet

Jeg kjøper for det meste bare klassespill, men for et par dager siden gjorde jeg en bommert. I søk etter et ordentlig fantasy next-gen mmorpg kjøpte jeg asheron's call 2. Spillet er for seg et skikkelig bra spill, med pen grafikk og bra fighting system, men det er jo ingen som spiller det! På det meste er det kanskje 300 stk på den største serveren?! I mmorpg skal man kunne gå en meter å ha flere gruppealternativer foran seg! :no:

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet
Battlefield 1942...

:cry:

Største dritten jeg har spilt.

Så stor skuff og waste av penger.

Skrevet

"Jeg synes Super Table Tennis Tycoon var et veldig dårlig kjøp, kosta meg 799 når jeg kjøpte det."

"Nei, det synes du ikke."

Jeg finner ingen eksempel i denne tråd som tilsvarer noe slikt. Folk stiller seg uforstående til andre folks innlegg, men de påstår ikke at vedkommende ikke mener det de skriver.

Et kritisk øye er godt, men ikke for kritisk! :D

Skrevet

Størsye drittet? hmm? Det må være Lord of the rings : Fellowship of the ring.Makan til møkkaspill ska du lete lenge etter. Tror jeg skal grave det ned i hagen,m så andre slipper og oppleve det ******* drittspillet! :mad:

Skrevet

Jeg har nesten aldri kjøpt spill som jeg ikke liker. De største var vel Enter The Matrix, og GTA3. GTA3 er et utrolig bra spill, men det er bare masse rare farger på skjermen som gjør det umulig å spille. Det klikker.

Men så kjøpte jeg det for ikkeno' fra eiriksen.

Skrevet
Battlefield 1942...

:cry:

Største dritten jeg har spilt.

Så stor skuff og waste av penger.

kanskje ikke den største dritten, men relativt enig ja :)

Skrevet
Jeg har nesten aldri kjøpt spill som jeg ikke liker. De største var vel Enter The Matrix, og GTA3. GTA3 er et utrolig bra spill, men det er bare masse rare farger på skjermen som gjør det umulig å spille. Det klikker.

Men så kjøpte jeg det for ikkeno' fra eiriksen.

:lol: Det var jo pcen din som var monga! HOs meg må det være Sim City 3000, spilte det i 1+ minutter og så føyk det ned i skuffen

Skrevet
Syns Black&White var ganske ok jeg men det er nok den største bommert kjøpe jeg har gjort alikevel. Det var jo ikke WindowsXP kompatibelt....syns godt de kunne ha skreve det med litt større bokstaver ja :thumbdown:

Har absolutt ingen problemer å spille i WinXP etter at jeg fjerna en av de siste "sikkerhetspatchene" til Microsoft...

Skrevet

Hsker en gang når Warcraft2 var nytt, jeg var da ganske uerfaren innen alt som hadde med data å gjøre. Fikk data litt seint oppe i oppveksten :( Jeg hadde prøv warcraft2 hoss en kammerat, og det ville jeg ha selv. Jeg gikk da til en butikk og kjøpte en CD det sto Warcraft2 på. Jeg leste tydligvis ikke bra nokk på den CD`n for det var tillegspakka og ikke spillet Skjøpe en tillegspakke uten å ha spillet er dumt.

-Sim City 3000

-F/a 18 flight simulator (eller noe i den duren) + svinedyr joistikk som nesten aldri har vert brukt

-Microsoft flight simmulator

Beste kjøp er vel Deus ex og Diablo2+EXP og WC3+EXP

Skrevet
Hearts Of Iron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

Drittspillet kostet meg 319 kroner, og ble solgt et par dager etterpå til Spiderman for en hundrings (da bruktbodene ikke ville ha det, som jeg skjønner ganske godt)

Dum Espen, :wallbash: dum Espen, :wallbash: dum Espen :wallbash:

Det er jo kjempegøy hvis du har tålmodighet til å sette deg inn i det!

Skjønner ikke helt.... Kunne sitte flere timer, uten å skjønne poenget med spillet. Tenkte jeg skulle være genial og være Norge, få med engelskmennene og amerikanerene og KNUSE Hitler og gjengen hans! Alt gikk bra utenom at Norge ble okkupert av Tysklanf :angry: . Det tok jo tiår før en tanks eller et fly ble ferdig bygd, og selv med god hjelp fra mine allierte, hadde jeg ikke forsvar eller noe. Alt tar sååååå lang tid. Ca 1000. Spillet suger. Basta.

Skrevet
Kjøpte Splinter Cell på spiderman (dyreste butikken i by'n)

Kom forbi første level (eller gjor jeg det) så gad jeg ikke mer.

Merkelig.... :dontgetit: Splinter Cell er vel det beste spillet jeg noengang har spilt. Smak av behag, er et av mine yndlingsuttrykk..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...