Gå til innhold

KOMMENTAR: Tilbake til opprinnelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg selv om det vil ta mye lengre tid å levle opp nå enn den gang. Men jeg savner også denne tiden. Raid blir det nok lite av, men pvp og instances som UBRS og Scholomonce blir det.

 

Her forleden så satt jeg i discord chat med en kar som viste seg å ha spilt på alliance siden men på samme server jeg var på. Det beste av alt var at denne karen fikk en tegning av karakteren fra en i guildet hans (Forte) som var kunstner, og jammen var det samme bilde og karakter jeg husket fra den gangen. Jeg brukte til og med det karakterbildet som profilbilde på diverse forumer den gang pga kulheten og jammen var det en nordmann på omtrent samme alder som meg, fra en av nabobyene som faktisk var denne karakteren. Heldigvis hadde jeg tatt vare å alle disse karaktertegningene han kunstneren laget, så gleden var stor når jeg kunne sende han dette, 15 år etter det ble laget.

Jeg ble også kjent med flere personer ingame den gangen som jeg holder kontakt med den dag i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk fint innlegg! Kjente meg igjen i hver eneste setning! :)

 

Og dem som aldri spilte vanilla, vil heller aldri kunne forestille seg hvordan det var...selv om man hører andre snakke om det. Personlig skal jeg tilbake, men...som superduper casual. Ender nok aldri opp med en epic igjen, men det er heller ikke målet. Veien til 60, og ikke minst skaffe litt blues etterhvert holder nok for meg. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe feedback fra folk som har spilt?

 

Fullt er vel ordet som beskriver opplevelsen best. Lange køer både utenfor og inne i spillet. Folk har til og med laget kø-system for å vente på respawn av single kill quest.

 

Jeg kommer til å poppe innom i kveld for å se, men om det er for fullt så kjører jeg litt BFA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noe feedback fra folk som har spilt?

 

Fullt er vel ordet som beskriver opplevelsen best. Lange køer både utenfor og inne i spillet. Folk har til og med laget kø-system for å vente på respawn av single kill quest.

 

Jeg kommer til å poppe innom i kveld for å se, men om det er for fullt så kjører jeg litt BFA.

Takk! Veldig fristet til å prøve igjen men da venter jeg til helga kanskje.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...