Jump to content
Hofer

E-SPORT: The International til Sverige i 2020

Recommended Posts

ENDELIG!

Verdens største esports-event til Sverige, dette blir heftig som fy!

Håper Norske medier og regjering tar til seg dette, ikke bare ignorerer det, som alltid.:D

Skal bli heftig å se Alliance med en Nordmann på laget løftet Aegis!

• Like 1

Første gang eg har sett TI, og eg synes det var fenomenalt å følge med på, selv om eg har nokså lite innsikt i dota.

Som regel har eg fulgt med på CSGO major, men må ærlig innrømme at dette var et stort hakk over. Dota kan nok sies å være verdens beste spill på konkurranse. Eg elsker å se selve draftingen, en genial måte å hype opp et game på.

• Like 2

Annonse

Første gang eg har sett TI, og eg synes det var fenomenalt å følge med på, selv om eg har nokså lite innsikt i dota.

Jepp, det er heftig.

Spillet (Dota2) har blitt stadig mer "seervennlig" over tid. I de første TI var det stort sett det laget som "farmet creeps" best som vant. Ett "herokill" pr. minutt var bortimot utenkelig.

Nå er det mye mer fight fra første sek. og ergo blir det også mye artigere og følge med på for de fleste.

Håper Norske medier og regjering tar til seg dette, ikke bare ignorerer det, som alltid. :D

Jeg synes litt synd på folk. De sitter å beskuer "Lysebotn opp" og tror det er stas siden det er sånt media her til lands velger å fokusere på. De aner jo ikke hva de går glipp av. Edited by Tiltman
  • Like 2

Jepp, det er heftig.

Spillet (Dota2) har blitt stadig mer "seervennlig" over tid. I de første TI var det stort sett det laget som "farmet creeps" best som vant. Ett "herokill" pr. minutt var bortimot utenkelig.

Nå er det mye mer fight fra første sek. og ergo blir det også mye artigere og følge med på for de fleste.

Håper Norske medier og regjering tar til seg dette, ikke bare ignorerer det, som alltid. :D

Jeg synes litt synd på folk. De sitter å beskuer "Lysebotn opp" og tror det er stas siden det er sånt media her til lands velger å fokusere på. De aner jo ikke hva de går glipp av.

Hvorfor det? De som ser på lysbotn opp gjør jo det fordi det er det som interesserer dem. Så ser vi andre på e-sport. Ikke synd på noen av oss. Vi får alle det vi ønsker :)