Gå til innhold

PewDiePie blir den første Youtuberen med 100 millioner følgere


Anbefalte innlegg

...

 

Synes bare at det var såpass stor forskjell mellom antall "subs" vs "views". Ser en bort fra de siste videoene hans av minecraft, er views enda lavere, type 5-7mill.

 

Antar det er flere views som ikke er fra subs også.

 

Missforstå meg rett, 100 millioner abonnementer er et ekstremt tall, men det er kanskje ikke mer enn nettopp det. Det verdifulle er vel hvor mange som 'enda' ser på videoene.

 

Hadde vært interessant med en liste over "watch time" vs "video lenght".

 

Uansett, med tanke på at han har ett veldig ungt publikum, har han en veldig viktig "influenser" rolle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes bare at det var såpass stor forskjell mellom antall "subs" vs "views". Ser en bort fra de siste videoene hans av minecraft, er views enda lavere, type 5-7mill.

 

Antar det er flere views som ikke er fra subs også.

 

Missforstå meg rett, 100 millioner abonnementer er et ekstremt tall, men det er kanskje ikke mer enn nettopp det. Det verdifulle er vel hvor mange som 'enda' ser på videoene.

 

Hadde vært interessant med en liste over "watch time" vs "video lenght".

 

Uansett, med tanke på at han har ett veldig ungt publikum, har han en veldig viktig "influenser" rolle.

Alder er vel relativt, men den største gruppen hans er mellom 18-24, deretter 25-34.

 

Innholdet hans har blitt betydelig bedre ila de to siste årene, mye av det er direkte morsomt. Dessuten, dette er jo strengt tatt bedre enn mye av det som produseres til norsk TV myntet for voksne. Eks: norske rednecks, bloggerne, Paradise etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alder er vel relativt, men den største gruppen hans er mellom 18-24, deretter 25-34.

 

Innholdet hans har blitt betydelig bedre ila de to siste årene, mye av det er direkte morsomt. Dessuten, dette er jo strengt tatt bedre enn mye av det som produseres til norsk TV myntet for voksne. Eks: norske rednecks, bloggerne, Paradise etc.

 

Ja, der kan jeg ikke være uenig, men her legges også lista så lavt som den kan legges.  :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO

Sikkert bra det, mange yngre folk som liker casual gaming, mens de ser på en idiot som uttaler seg rasistisk som å skrike nigger på stream og slikt.

Jeg holder meg heller til å se på folk med en hjerne inne i kranium.

 

Rasist.

Lenke til kommentar

Ja, der kan jeg ikke være uenig, men her legges også lista så lavt som den kan legges. :p

Vi kan jo fortsette med «Skal vi danse», «Norske talenter» og så videre. Dette minner meg litt om de som ser ned på «gaming» som en hobby, men de kan fint sitte timesvis med reality TV.

 

Smak og behag, liker man det ikke så finner man noe annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi kan jo fortsette med «Skal vi danse», «Norske talenter» og så videre. Dette minner meg litt om de som ser ned på «gaming» som en hobby, men de kan fint sitte timesvis med reality TV.

 

Smak og behag, liker man det ikke så finner man noe annet.

 

Minner meg om en jeg har på jobb på min alder. Syns jeg er sykt barnslig siden jeg gamer, men selv elsker han reality shows og splatter filmer :)

Lenke til kommentar

Alder er vel relativt, men den største gruppen hans er mellom 18-24, deretter 25-34.

 

Innholdet hans har blitt betydelig bedre ila de to siste årene, mye av det er direkte morsomt. Dessuten, dette er jo strengt tatt bedre enn mye av det som produseres til norsk TV myntet for voksne. Eks: norske rednecks, bloggerne, Paradise etc.

Har ingenting å si om innholdet hans. Med såpass mange visninger konsekvent på såpass mange opplastninger, lager han tydeligvis underholdning som folk liker.

 

Det var bare den store forskjellen mellom abonnementer og visninger som var litt bemerkningsverdig.

Lenke til kommentar

Har ingenting å si om innholdet hans. Med såpass mange visninger konsekvent på såpass mange opplastninger, lager han tydeligvis underholdning som folk liker.

 

Det var bare den store forskjellen mellom abonnementer og visninger som var litt bemerkningsverdig.

 

De fleste gidder ikke å ta noen opprydning i abonnementene sine. Selv kanaler som har vært døde i mange år kan fortsatt ha hundretusener/millioner av abonnementer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO

Srry, men det var nok YouTube kanalen "T series" som fikk 100 million subs først!

 

Men T Series er et firma og som Tek skriver "PewDiePie får imidlertid æren for å være den første individuelle strømmeren som har klart å få 100 millioner følgere." Det kan lønne seg og faktisk lese artikkelen ;)

Lenke til kommentar

De største styrkene til PewDiePie er hans selvironi, personlighet og evne til å fornye seg selv. Må kalle meg selv et fan selv om jeg er en veldig gammel 9'åring og ikke er spesielt glad i Let'sPlay videoene hans. PewNews er derimot den mest troverdige nyhetskanalen på internet.

Lenke til kommentar

 

Alder er vel relativt, men den største gruppen hans er mellom 18-24, deretter 25-34.

 

Innholdet hans har blitt betydelig bedre ila de to siste årene, mye av det er direkte morsomt. Dessuten, dette er jo strengt tatt bedre enn mye av det som produseres til norsk TV myntet for voksne. Eks: norske rednecks, bloggerne, Paradise etc.

Har ingenting å si om innholdet hans. Med såpass mange visninger konsekvent på såpass mange opplastninger, lager han tydeligvis underholdning som folk liker.

 

Det var bare den store forskjellen mellom abonnementer og visninger som var litt bemerkningsverdig.

Sammenlignet med T-series så har videoene hans faktisk veldig mange visninger. De fleste videoene til T-series for faktisk under 1 million views selv om de har flere subs.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...