Gå til innhold

Stor Google-rapport: Mange beholder passordet selv etter advarsler om at det har blitt lekket på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt happig for at noen enkle nettsider kan ikke bruke tegn i passordet. Det syns jeg alle burde kunne. Jeg har altids brukt sterke passord i min voksen alder. Bruker både store og måe bokstaver, tall og tegn. Kunne også brukt symboler hvis det var en ting. Så jeg vil tro jeg er sikkret. :yes: :yes: :yes:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt happig for at noen enkle nettsider kan ikke bruke tegn i passordet. Det syns jeg alle burde kunne. Jeg har altids brukt sterke passord i min voksen alder. Bruker både store og måe bokstaver, tall og tegn. Kunne også brukt symboler hvis det var en ting. Så jeg vil tro jeg er sikkret. :yes: :yes: :yes:

 

Det er heller ikke kritisk nødvendig å bruke tegn. Du kan kompensere for redusert kompleksitet ved å øke lengden.

 

Finnes Password Checkup som utvidelse til Active Directory tro? Er passordlisten nedlastbar så man kan kompilere sin egen passfilt.dll?

Lenke til kommentar

Eg får av og til med meg at sånt har lekket via Tek og den type sider, men får folk som ikkje frekventerer anna enn aviser og sosiale medier med seg den slags?

 

At mange ikkje bryr seg er heller ikkje overraskande.

De største lekkasjene blir av og til nevnt i vanlig media men jeg mistenker at vanlige folk behandler den typen informasjon på samme måten som jeg når jeg blir presentert med nok en overskrift om hvilken influencer som har sluttet å ligge med hvem..
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt happig for at noen enkle nettsider kan ikke bruke tegn i passordet. Det syns jeg alle burde kunne. Jeg har altids brukt sterke passord i min voksen alder. Bruker både store og måe bokstaver, tall og tegn. Kunne også brukt symboler hvis det var en ting. Så jeg vil tro jeg er sikkret. :yes: :yes: :yes: <----- Sauer

 

Håper du ikke har feilstavet noen passord på samme måte som du skriver på her i diskusjonstråden  ;)

Så sant du ikke er konsekvent i den feilaktige skrivemåten da..

 

Hvorfor bruker du sauer som smileys?

Endret av G
Lenke til kommentar

Håper du ikke har feilstavet noen passord på samme måte som du skriver på her i diskusjonstråden ;)

Så sant du ikke er konsekvent i den feilaktige skrivemåten da..

 

Hvorfor bruker du sauer som smileys?

Hva fan mener du med det der!! :hmm: PS: Man skal ikke på peke andres skrivefeil. Jeg har ikke bedt deg om å rette meg heller. :no: Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...