Gå til innhold

ANMELDELSE: Fire Emblem: Three Houses


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble veldig skuffet av Komplett når de avbrøt Limited Edition ordren min av spillet (jeg antar de ikke fikk inn nok el., men det skuffende var at ordren ble kanselleret uten ett pip (mail/sms etc)... 

 

Var heldig og fant det hos Proshop (til ekstrem pris), but so worth it  :wee:  

Bare se på den artboka  :love: - Black Eagle playthrough i vente

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette også bra for de som kanskje ikke helt skjønner greia / ikke elsker japansk spill - stil? Oss som likte FF7 og persona 5 men syntes veldig mye annet var slitsomt pubertalt ræl med overdrevete karakterer og treg plottutvikling?

 

Uten å spoile, så er det ikke lett å gi noe konkret svar. Men jeg vil tippe om du likte persona serien, så er det noe bra i vente for deg. Fire Emblem har jo gjort noe nytt, og blitt mer "persona" enn de tidligere spillene i serien. Men det er fortsatt mye dialog, historie og noen karakterer som kanskje ikke er helt ja..

 

Men det er soleklart verdt det om du allerede som meg, sitter med en nintendo som kun til nå er blitt brukt til botw.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble veldig skuffet av Komplett når de avbrøt Limited Edition ordren min av spillet (jeg antar de ikke fikk inn nok el., men det skuffende var at ordren ble kanselleret uten ett pip (mail/sms etc)... 

 

Var heldig og fant det hos Proshop (til ekstrem pris), but so worth it  :wee:  

Bare se på den artboka  :love: - Black Eagle playthrough i vente

 

Gikk forbi denne utgaven selv hos min Power, siste som stod i hylla. Spontankjøp ble det jo, for den er utrolig pen, og ikke ille priset heller sånn sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nybegynner i Fire Emblem, og testet dette endelig. Startet litt tregt, og var ikke helt overbevist over kampene i starten. Er bare i første mock battle, så regnet ikke med å slite noe særlig. Men det krevde allerede strategisk bruk av healer, og klarte å slite meg gjennom den uten å miste noen folk. Føltes sykt bra da siste fiende døde, og jeg vet godt hvilke folk jeg kommer til å satse på i laget mitt. Nå da kampen er over, gleder jeg meg til å få utforske universitetet og bli bedre kjent med folkene. Slettes ikke verst. Kan bli et knallspill, dette her.

 

Husker jeg satt med Ghost Recon: Shadow Wars (noen som husker dette?), og hadde et mission som varte i over to timer. Gjorde én liten feil mot slutten, hele laget døde, og dermed ble det å restarte hele greia. Klokken tre på natten. :p Om Fire Emblem blir halvparten så bra er det bare å si takk og farvel til noe sosialt liv. :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...