Gå til innhold

Lastet opp 300.000 filer til nettskyen: Tidligere ansatt skal ha stukket av med kildekoden til autopiloten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teksten under bildet referer til en helt annen sak.

Kanskje oppdatere?

 

Teksten:

«Tesla tilbyr strømmetjenesten Spotify gratis med alle sine biler. Det har fått en dansk konsulent til å forfatte et klagebrev til Nasjonal kommunikasjonsmyndighet der han ber det statlige organet om å vurdere om strømmingen bryter med prinsippene om nettnøytralitet. (Bilde: Scanpix)»

Skrevet

Det er vel bare å innse at de på en eller annen måte får tak i det aller meste av bedriftshemmeligheter og kode uansett. Ser ikke mange tegn til at de ønsker å følge reglene, selv om de kanskje vil gi visse innrømmelser for å unngå handelskrig, og deretter fortsette som før.

Skrevet

Synd at denne koden ikke kunne havnet offentlig tilgjengelig etter noe slikt.

Er jo bare supert at man kan få titte og snoke litt i sånt og leke seg litt med den.

Skrevet

Moderatormelding

 

Der forsvant 63 innlegg som ikke har noe med temaet å gjøre.

Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

 

  • Liker 2
Skrevet

I følge definisjonslisten er Tesla minimum på Nivå 3. Helautomatisk forbikjøring, blinklys og lignende er allerede på plass i AP2.5 og høyere i USA. Det er regulatoriske grunner til at det ikke er skrudd på i Europa.

Skrevet

I følge definisjonslisten er Tesla minimum på Nivå 3. Helautomatisk forbikjøring, blinklys og lignende er allerede på plass i AP2.5 og høyere i USA. Det er regulatoriske grunner til at det ikke er skrudd på i Europa.

 

Det er feil. For å nå nivå 3 må bilen gå helautomatisk og si i fra hvis den trenger assistanse. Fører er ikke påkrevd å holde i rattet eller å følge med på veien på nivå 3. Bilen må derfor i alle tilfeller kunne se selv når den har rotet det til og varsle om at fører må gripe inn. På nivå 3 skal fører kunne f.eks se på film under kjøring. Nivå 2 er hvis bilen går automatisk i visse tilfeller (eller alltid), men fører er påkrevd å kontinuerlig monitorere og gripe inn hvis bilen gjør feil selv om det ikke gis noe varsel

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...