Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva har samboer krav på.


Toggen301

Anbefalte innlegg

Har vert i kontakt med advokat angående dette. Og svaret var ganske enkelt når ha så alle dokumenter. Ingen krav i huset i det hele tatt. Og godt er det for meg da det er bare press på det økonomiske fra hennes familie. Og de tror de har krav på 250 000 kr. Blir morsomt det møtet der vi skal bli enige om oppgjør, siden hun nå faktisk skylder meg 190 000 kr. Tok bilen og solgte den med gevinst på 100 000, der jeg har betalt alle avdrag og betalt inn 150 000 kr på den da den ble kjøpt. Samt at jeg har betalt ut 90 000 kr i forbrukslån hun har tatt opp, som jeg også kan kreve tilbakebetalt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vert i kontakt med advokat angående dette. Og svaret var ganske enkelt når ha så alle dokumenter. Ingen krav i huset i det hele tatt. Og godt er det for meg da det er bare press på det økonomiske fra hennes familie. Og de tror de har krav på 250 000 kr. Blir morsomt det møtet der vi skal bli enige om oppgjør, siden hun nå faktisk skylder meg 190 000 kr. Tok bilen og solgte den med gevinst på 100 000, der jeg har betalt alle avdrag og betalt inn 150 000 kr på den da den ble kjøpt. Samt at jeg har betalt ut 90 000 kr i forbrukslån hun har tatt opp, som jeg også kan kreve tilbakebetalt

Du kommer ikke til å få full omsorgsrett for barna uansett, men 50/50 er ganske vanlig nå til dags. Ønsker du virkelig å la barna dine vokse opp i fattigdom hos mor fordi du ikke unner henne en dritt? God far du.

 

Anonymous poster hash: 02e45...b61

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har arva 400 000 kr som hun ikke har sagt noe om, latt meg bruke alt jeg har av penger til å fikse opp huset og ikke hatt råd til en dritt på mange år. Hun har brukt opp ca 20 000 kr i måneden på noe som hun ikke vil si er for noe. Alltid blakk og plutselig masse forbrukslån. Så hvorfor gi penger til en som bruker opp alt på luft? Og for ungas del er det best at jeg klarer å sitte med huset alene. De nekter å bo hos mor, og det er det en god grunn for for uten at jeg skal gå i detalj på det.

Lenke til kommentar

Du kommer ikke til å få full omsorgsrett for barna uansett, men 50/50 er ganske vanlig nå til dags. Ønsker du virkelig å la barna dine vokse opp i fattigdom hos mor fordi du ikke unner henne en dritt? God far du.

 

Anonymous poster hash: 02e45...b61

 

Samlivsbrudd er jo ikke bra sånn generelt. Men hvis man ikke funker sammen så funker man ikke sammen.

 

Jeg ser ikke helt poenget ditt med at han bør gi bort masse penger til moren til barna. Noen mennesker er økonomisk inkompetente, som du kan se eksempler av på luksusfellen på TV3. Bedre om far putter pengene et lurt sted, for å gi til barna senere spør du meg. Så vet man at de faktisk går til noe vettugt.

 

Om TS er en god far eller ikke hviler vel ikke på om han gir bort penger til mor?

 

 

Har vert i kontakt med advokat angående dette. Og svaret var ganske enkelt når ha så alle dokumenter. Ingen krav i huset i det hele tatt. Og godt er det for meg da det er bare press på det økonomiske fra hennes familie. Og de tror de har krav på 250 000 kr. Blir morsomt det møtet der vi skal bli enige om oppgjør, siden hun nå faktisk skylder meg 190 000 kr. Tok bilen og solgte den med gevinst på 100 000, der jeg har betalt alle avdrag og betalt inn 150 000 kr på den da den ble kjøpt. Samt at jeg har betalt ut 90 000 kr i forbrukslån hun har tatt opp, som jeg også kan kreve tilbakebetalt

 

Kan du fortelle meg hemmeligheten bak å selge en bil med gevinst? Trodde det var umulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...