Gå til innhold

World War 3 EA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raul07 skrev (34 minutter siden):

Det har ikke noe med at det ikke er nok spillere, er nesten ingen som klarer å connecte til serverne :p I følge devsa på Twitter gikk serverne ned fordi det var så mange som prøvde å logge på samtidig. Steam er nok bare en veldig liten del av spillerbase. Tipper store deler av Asia spiller rett gjennom launcheren deres.

Må vel via deres launcher uansett med steam. Det må jeg.

Lenke til kommentar

Så etter 10+ timer så har jeg klart å forme en mening. Synes spillet har en del bra men også noen veldig dårlige sider. Serverne er ikke bra for øyeblikket, folk kan ikke Joine i progress så lobbyene blir ofte veldig tomme når folk stikker og ingen nye kommer inn. Nå er det visst gjort en feil på siste maintenance som gjør at man ikke får XP heller. 

Lydene i spillet er virkelig ikke bra, de høres ekstremt billig ut og der har de en stor jobb. Man går fra å ha et gunplay som er høy kvalitet til å ha et lyd design som er veldig billig F2P kvalitet. 

Så har man disse kjøretøyene i spillet som egentlig ikke bidrar med noe positivt for min del. Ganske bra størrelse på karta, 20 vs 20 og da burde man kun ha infantry. Vi er her for gunplayet og den taktiske biten. Transport vehicle kunne jo vært en fin løsning. Synes også alle kjøretøyene føles billig ut og er usikker om det krever noe ferdigheter å bruke de, tror det er ekstremt lav skill ceiling i kjøretøyene i ww3

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...