Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner du tidlig Xell, vi er ikke i 2004 engang jo ;)

 

Men men, jeg er selvsagt med jeg. Men siden endel av oss vil annet enn å game 24/5 så er det vel ikke det verre enn at folk seates deretter så de med felles interresser havner ved siden av hverandre.

 

Et par ting du kanskje burde påpekt som jeg "vet" du egentlig mener:

 

- Ingen er for gamle for å reise på TG og dersom nok "oldiser" sier ja til å være med på denne forum-rekka så trenger ikke dere rundt 30 føle dere alene nettopp fordi det på forum-rekka er samla endel eldre folk :)

- Folk må ikke ha med en venn for å tørre å dra. Tross alt vi samles på TG for å treffe nye fjes :)

- Folk trenger ikke være redd for at det blir kaos med billettbestilling osv siden vi er så mange som ikke kjenner hverandre. Her gjelder det å prøve å kjøpe en billett til seg selv. Får du ikke tak i så post en post her så har kanskje noen andre fra forum-rekka en de kan selge :) Plassreservasjoner trenger dere IKKE å tenke på i første omgang da dette ikke skjer samtidig med salg av billetter.

 

Nå virka jeg vel veldig negativt til yngre folk (som meg =) og de som liker å spille. Forum-rekka er vel åpen for alle, men det er jo som regel de over 20 år som må overtales for å bli med :\

Lenke til kommentar
Nå begynner du tidlig Xell, vi er ikke i 2004 engang jo ;)

hehe, tenkte jeg fikk slenge den opp siden tg-siten hadde fått opp første "nyheten" for 2004-partiet. :D

 

Men men, jeg er selvsagt med jeg. Men siden endel av oss vil annet enn å game 24/5 så er det vel ikke det verre enn at folk seates deretter så de med felles interresser havner ved siden av hverandre.

godt forslag. Må bare skyte inn at hvis vi blir mange blir spesifike krav, slik vi hadde fjor, litt vanskeligere å gjennomføre, men generelle gruperinger bør være enkelt nok.

Et par ting du kanskje burde påpekt som jeg "vet" du egentlig mener:

scary hvor godt du kjenner meg da ;)

- Ingen er for gamle for å reise på TG og dersom nok "oldiser" sier ja til å være med på denne forum-rekka så trenger ikke dere rundt 30 føle dere alene nettopp fordi det på forum-rekka er samla endel eldre folk :)

folk på 25 pluss opfordres til å bli med (så blir jeg ikke så ensom ;) ). Å samles slik er en sosial ting. I stede for å bare stirre blindt på skjermen hele tiden prater man litt sammen, og utrolig nok finner man fort ut at det kan være litt andre ting enn data man har felles ;)

- Folk må ikke ha med en venn for å tørre å dra. Tross alt vi samles på TG for å treffe nye fjes :)

Hvis du ikke har noen å dra på tg sammen med og derfor er i tvil om du skla dra eller ikke så sling deg med. PÅ hw.no-rekka blir du aldri ensom ;)

 

Dersom du har bestemt deg for å dra, men ikke har noen å dra sammen med så bli med på rekka. Det er tross alt bedre å sitte sammen med folk man vet har samme interesser og som man kan prate litt med, enn å havne midt i mellom en gjeng med hylende cs-fjortisser

- Folk trenger ikke være redd for at det blir kaos med billettbestilling osv siden vi er så mange som ikke kjenner hverandre. Her gjelder det å prøve å kjøpe en billett til seg selv. Får du ikke tak i så post en post her så har kanskje noen andre fra forum-rekka en de kan selge :) Plassreservasjoner trenger dere IKKE å tenke på i første omgang da dette ikke skjer samtidig med salg av billetter.

reserveringen er ikke noe problem, men jo flere som slenger seg på rekka jo tidligere får vi reservert plasser.

Nå virka jeg vel veldig negativt til yngre folk (som meg =) og de som liker å spille. Forum-rekka er vel åpen for alle, men det er jo som regel de over 20 år som må overtales for å bli med :\

Unge eller gamle (ehhh.... litt eldere ;) ), poenget med dette oplegget er å få samlet "likesinnede" og i stede for å bare sitte å spille (eller chatte) være litt sosiale, bli litt bedre kjent med hverandre, og utveksle erfaringer.

Lenke til kommentar
Nå begynner du tidlig Xell, vi er ikke i 2004 engang jo ;)

hehe, tenkte jeg fikk slenge den opp siden tg-siten hadde fått opp første "nyheten" for 2004-partiet. :D

 

Men men, jeg er selvsagt med jeg. Men siden endel av oss vil annet enn å game 24/5 så er det vel ikke det verre enn at folk seates deretter så de med felles interresser havner ved siden av hverandre.

godt forslag. Må bare skyte inn at hvis vi blir mange blir spesifike krav, slik vi hadde fjor, litt vanskeligere å gjennomføre, men generelle gruperinger bør være enkelt nok.

Et par ting du kanskje burde påpekt som jeg "vet" du egentlig mener:

scary hvor godt du kjenner meg da ;)

- Ingen er for gamle for å reise på TG og dersom nok "oldiser" sier ja til å være med på denne forum-rekka så trenger ikke dere rundt 30 føle dere alene nettopp fordi det på forum-rekka er samla endel eldre folk :)

folk på 25 pluss opfordres til å bli med (så blir jeg ikke så ensom ;) ). Å samles slik er en sosial ting. I stede for å bare stirre blindt på skjermen hele tiden prater man litt sammen, og utrolig nok finner man fort ut at det kan være litt andre ting enn data man har felles ;)

- Folk må ikke ha med en venn for å tørre å dra. Tross alt vi samles på TG for å treffe nye fjes :)

Hvis du ikke har noen å dra på tg sammen med og derfor er i tvil om du skla dra eller ikke så sling deg med. PÅ hw.no-rekka blir du aldri ensom ;)

 

Dersom du har bestemt deg for å dra, men ikke har noen å dra sammen med så bli med på rekka. Det er tross alt bedre å sitte sammen med folk man vet har samme interesser og som man kan prate litt med, enn å havne midt i mellom en gjeng med hylende cs-fjortisser

- Folk trenger ikke være redd for at det blir kaos med billettbestilling osv siden vi er så mange som ikke kjenner hverandre. Her gjelder det å prøve å kjøpe en billett til seg selv. Får du ikke tak i så post en post her så har kanskje noen andre fra forum-rekka en de kan selge :) Plassreservasjoner trenger dere IKKE å tenke på i første omgang da dette ikke skjer samtidig med salg av billetter.

reserveringen er ikke noe problem, men jo flere som slenger seg på rekka jo tidligere får vi reservert plasser.

Nå virka jeg vel veldig negativt til yngre folk (som meg =) og de som liker å spille. Forum-rekka er vel åpen for alle, men det er jo som regel de over 20 år som må overtales for å bli med :\

Unge eller gamle (ehhh.... litt eldere ;) ), poenget med dette oplegget er å få samlet "likesinnede" og i stede for å bare sitte å spille (eller chatte) være litt sosiale, bli litt bedre kjent med hverandre, og utveksle erfaringer.

Tidenes quoting.. :w00t:

Lenke til kommentar

Fjorårets (året?) ble jo sukksess må jeg si?

 

slapp ihvertfall å beskymre meg om tyveri, da jeg vet at folk fra #hw.no@undernet og gull medlemmer fra forumet alldri ville stjålet fra meg! ellers ville allyse gunna dem ned med softgun :p

 

støtter mer enn gjerne ideen om #hw.no-rekke @ TG04 og seff sånn tøff t-skjorte *wink* xell :laugh:

Lenke til kommentar
Kan nok hende jeg stikker innom på et dagsbesøk.

 

Kan vi ikke ha #hw.no rekke heller?

 

:blush: Skjønte ikke helt den der

pga copyrights og alt sånn av www.hardware.no, bestemmte vi på Irc kanalen #hw.no @ undernet, å starte en rekke som bestod mest av folka som faktisk henger på kanalen, og de mest "populære" brukerne på dette forumet

Lenke til kommentar
Da er forberedelsene tin The Gathering 2004 i gang :D

 

Hvem blir med på HW.no rekke i år? Vet at denne kategorien havnet under spill (grøss) men tradisjonelt har vi prøvd å samle en gjeng som ikke er interisert i å sitte å spille hele døgnet, men som synes det er ok å samles for å treffe forum-folk og bli kjent.

der er jeg enig.. jeg kommer nok.. med pc eller uten pc.. hehe.

jeg spiller lite.. og er jo sosial.. ikke så sosial og barnslig som før.. men håper jeg er hyggelig å være sammen med =)

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at vi deler inn i 2 grupper.

 

En for forum medlemmer, og en for gjengen på #hw.no.

FOr oss på #hw.no er det mye morsommere å sitte å prate med folk vi har kjent via irc, enn å prate med viltfremmede cs nerder.

 

Jeg blir med på en #hw.no rekke, TG uten #hw.no rekke blir ikke TG. Hvertfall ikke for meg, for jeg skal ikke sitte sammmen med noen gamere nei... Da er det bedre å bli hjemme.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at vi deler inn i 2 grupper.

 

En for forum medlemmer, og en for gjengen på #hw.no.

FOr oss på #hw.no er det mye morsommere å sitte å prate med folk vi har kjent via irc, enn å prate med viltfremmede cs nerder.

delvis enig her, men som det blir nevnt, så skal Lan være sosialt, at alle kan møtes, samles og ha felles interesse: data...

 

Blir litt kjipt hvis det blir delt, så går jeg glipp av å møte noen morsomme personer som blib som jeg møtte i år...

 

Men...

Gøy om det blir delt inn i #hw.no og forum.hw.no gupper :D

vil sitte ved siden av kjentfolk fra kanalen!

Lenke til kommentar
Kan vi ikke ha #hw.no rekke heller?

blir jo fort det ;) meld fra etter hvert som billettsalget starter hvilken "gruppe" dere hører hjemme i.

støtter mer enn gjerne ideen om #hw.no-rekke @ TG04 og seff sånn tøff t-skjorte *wink* xell  :laugh:

og nå har det kommet stryke-papir til mørke stoffer (sorte t-skjorter ;) )

 

Men jeg må se det ann litt hvor mange det eventelt blir.... også kommer jeg definitivt til å sette en bestillingsfrist 2 uker ført partiet... ikke sånn som i fjor når jeg fiksa de siste 5 skjortene natta før ;)

Jeg blir med. EN må jo høre Xell i PHP (?) som hu starta på sist TG. Forventer meg du kan dette nå Xell! ;)

AAAAAAÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆAAAAAAAAÆÆÆÆÆÆÆÆÆ (pust)AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÆÆÆÆÆÆÆÆAA(pust) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆAA(pust) AAAAAAAAAAAAAAÆÆÆÆÆÆÆEEEEEEEEAAAAAAAAAA

 

sier ikke mer

 

/me roter fram php boka og begynner å lese på side 17 der hun sluttet sist TG

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...