Gå til innhold

The Gathering 2004


Anbefalte innlegg

Må quote Xell på det.

Jeg blir gjerne med jeg. Har to kompiser som ikke henger så mye på hw.no. kan de også bli med? På tg04 skal jeg uansett.

 

Blir i såfall mitt 3-4 tg dette. Jeg kommer til å Spille 1/6, kopiere 1/6, leke server 1/6 og prate med andre gærne personer som meg 1/2 av tiden:D

 

PS! noen som vet om nerder.no blir med i år? Ble mye lyd med dem for et par år siden.. Husker at jeg ikke klarte å prate med sidemannen under åpningssermonien..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste er ikke sånn men. Virker bare som om dere avskyr gamere så inderlig.

Uansett skal jeg sikkert være med på CS-compo, så jeg skal spare dere for "Rush B1" osv. ;) Må jo sitte med klanen uansett om jeg skal vinne masse penger.

He he he, skal du spille med Plomma? ;)

 

Jeg regner med at jeg skal på TG jeg også.

Lenke til kommentar

Loffelur: kammeratene dine her hjertelig velkommen de også. Det hørtes ut som en grei tidsfordeling du hadde der ;) men når sover du?

 

FOr meg er det nok serve/kopiere hele tiden, sove 1/6 av tiden jobbe med dataen (programmere, webdesign, tweake osv) 1/3 av tiden, prate med andre gærninger 1/3 av tiden og rusle rundt/være med på kunkuranser/forelesninger 1/3 av tiden.

 

For de av dere som ikke får dette regnestykket til å gå opp; multitasking er stikkordet ;)

Lenke til kommentar
Hurmel!

 

er det plass for en stakkars overklokker der og?

er ikke den værste gameren, og det er jo altids morro å bli kjent med nye folk!

 

ble litt asosialt i fjord, men man har det ikke mer morro en man gjør det il selv, så, det var nok heller min egen feil..

Da må du hjelpe meg å klokke:D

Lenke til kommentar

Kom på en ting. For alle som skal på TG for første gang er det veldig smart å registrere en konto på www.partyticket.net (der billettene blir lagt ut) nå som serveren er rask og grei. Kan nesten garantere at når billettene slippes så vil den være hardt belasta og må du da først lage konto før du får kjøpe så risikerer du å være blandt dem som ikke får billett. Så registrer en konto allerede i dag :)

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt min partyticket konto fra uhhmm.. 2001 tror jeg. :)

 

jeg har vært med på en HW.no rekke tidligere men i år tror jeg står over den. har en stor kameratgjeng her som har planer om å reise ned, og for meg så har det vært best om jeg sitter med dem.. sånn liksom.. men jeg kan godt ta meg en tur bort til dere når TG04 står på som værst :)

Lenke til kommentar
Vell, nå glemte jeg at jeg hadde lovet noen kamerater å sitte sammen med de på TG04, og jeg vil nødig blande disse "stakkarane" sammen med gjengen deres. Skulle så gjerne hvert på #hw.no rekka jeg, men kan ikke da ord er ord...

Har tenkt litt her nå... Er det en mulighet for å plassere meg og de andre folka her som jeg skal med på ytterkanten ellerno? For jeg vil igrunn sitte på "#hw.no rekka". De folka jeg er med er "gamere" ja, de kjenner ingen av dere... De er aldri på irc eller forum heller... Men uansett...om du/dere kunne seatet meg og de to venne mine på kanten av rekka i det minste? Da ville jeg blitt veldig glad om det hadde gått... For nå har jeg lovet de å dra sammen med de på TG04..og jeg vil ikke skuffe vennene mine heller..

 

Her har du(Xell, om du blir seater)/dere en tegning som viser hva jeg mener..

 

tg.gif

Lenke til kommentar
Kom på en ting. For alle som skal på TG for første gang er det veldig smart å registrere en konto på www.partyticket.net (der billettene blir lagt ut) nå som serveren er rask og grei. Kan nesten garantere at når billettene slippes så vil den være hardt belasta og må du da først lage konto før du får kjøpe så risikerer du å være blandt dem som ikke får billett. Så registrer en konto allerede i dag :)

Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Har tenkt litt her nå... Er det en mulighet for å plassere meg og de andre folka her som jeg skal med på ytterkanten ellerno?

Sålenge jeg får den samme plasseringa som ifjor(bilde - gul meg, grønn hw.no folk) så kan du godt kapre en av de andre endene for min del ;) vi har tross alt 4 stk av dem. Antar hvertfall at vi gjør det samme som i fjor, nemlig deler oss på to sider av en gang. Det var imho ganske vellykka.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner nesten poenget med å legge en non-gamer tråd på gamer.no forumet... Herre.

vel, vi gjorde alt vi kunne for å få modene her itl å *ikke* legge lan-kategorien under spill siden lan-parties ikke bare er om spill. Synes faktisk det er synn for det er nok mange som aldri drar på lan fordi de tror det bare er fjortiss-gamere der. Men siden havnet her allikevel får vi jo bruke den itl det den er ment til; snakke om lan-parties..... *ikke* spilling :D

Lenke til kommentar

Det du ber om der atticus burde være en relativt greit å ordne da. Om folk skriver et par ønsker til Xell om hvor de vil sitte så er det jo bare å påpeke for dere som vil sitte i "#hw.no gruppa" at dere ønsker det. Da bør vel man gjerne også gjerne ta med alder og i hvilken grad mann ønsker å spille. Så til slutt ender Xell opp med en artig liten oppgave for å få alle fornøyde ;)

 

Men er vel ikke så stort poeng i å diskutere plasseringa innad i rekka vår før vi faktisk ser hvem som klarte å skaffe billett. Er tross alt noen uker(en måned?) mellom billettsalg og plassreservasjoner.

Lenke til kommentar

Anders har rett det er litt av et puslespill å prøve å oppfylle alles ønsker. Hvis vi blir mange tror jeg vi må begrense oss til grupper, så kan folk heller gå inn på seatmapen og se om de absolutt ikke kan tolerere å sitte ved sien av den de er plassert ved siden av og avtale bytte med en annen, så skal vi alltids fikse det. Men husk at hvis alle vil bytte vet du ikke hvem du havner ved siden av selv om du bytter ;)

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser ikke på meg selv som noen gamer-fjortis, men ville uansett aldri sitti ved siden av en gjeng med anti-gamere på et lan. Det ville jo vært kjempemorro... Hvis man kjeder seg, har brukt opp all harddiskplass og slenger opp cs'en vil man garantert få en "nei, kom deg ut av det drittspillet der a" og lignende.

 

Men det er meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...