Gå til innhold

Tesla slipper en egen kinesisk variant av Model 3 i Kina


Anbefalte innlegg

Det har i grunnen veldig lite sammenheng med det jeg skrev. Når oppnår ikke Tesla noe tall, men forhåndsbestillingene var store i f.eks USA også og så har salget falt kraftig etter at incentivene har blitt redusert.

 

Det hjelper lite med godt salg i en kort periode i det lange løp og det er usikkerheten hva som skjer når incentivene fjernes etter 2020 jeg påpeker. Og da henvise til påståtte store forhåndsbestillinger i dag sier ingenting om dette.

Hvilket kraftig fall?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig er det bare å ta en titt på hva som har skjedd med kinesiske BYD etter at intencivene har blitt redusert. Denne bransjen i Kina går en mye tøffere tid i møte.

Går det dårlig for byd?

 

Hvordan går det i hydrogen leiren? Milliardene triller inn?

Endret av Salvesen.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"starter på 367 700 kroner." - Kan noen forklare meg hvor jeg kan få denne prisen? Jeg besøkte tesla nettsiden og prisen var på hele (402,040,-). Dette er den minste pakken uten 4x4, blir veldig kjedelig bil!!

 

Kjøpspris kr. 377.020
Inkludert mva. på ca. kr. 0
Kontantprisen inneholder kr. 6.920 i dokumentavgift.

 

Inkluderer resirkuleringsavgift pålydende kr. 2.400
 
Så du kan ta 377020 og trekke fra 6920 og 2400 og så får du plutselig 367700 gitt.

 

Det er også mulig å bestille en Model 3 Standard Range (non-pluss), ved å møte opp hos Tesla eller ved å ringe de. Den er enda rimeligere og har enda mindre utstyr i tillegg til å ha et software begrenset batteri.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har i grunnen veldig lite sammenheng med det jeg skrev. Når oppnår ikke Tesla noe tall, men forhåndsbestillingene var store i f.eks USA også og så har salget falt kraftig etter at incentivene har blitt redusert.

Hmm, det meldes nå om sterkt voksende etterspørsel etter Teslas biler i USA... Merkelig det der.

 

Nå begynner shorterne å bevege seg fra "no demand" som de har mast om i evigheter og til "less profitable", altså at Tesla tjener mindre per bil.

 

LOL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...