Gå til innhold

Forskjell på disse to modellene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RU er 2019-modellen. Hva som er forskjellene vet jeg ikke. Men oftere og oftere, har Samsung gjort nedgraderinger i det siste. Forvent dårlig HDR-ytelse på begge (ikke mer enn 300nits), P3 på 90% eller lavere (NU71xx-serien hadde egentlig ikke noe bedre fargerom enn REC.709). 

Lenke til kommentar

Hijacker/bumper tråden med et liknende spørsmål jeg. Elkjøp har satt ned Philips 65PUS8303 til 10k, Ca det samme som Philips 65PUS8503 koster på det billigste. Er det noen nevneverdig forskjell mellom disse, ser at 8503 har en integrert lydbar, men vet ikke hvor mye glede man får av det. Lyst på en 65 tommer ambilight tv til soverommet. :D

Lenke til kommentar

Eneste forskjell på de to modellene er lydplanken under. Ingenting annet. Den lyden er nok bedre på 8503 sammenlignet med 8303, men har ikke hørt den. Tviler på at den er veldig livlig. 

TV'n er helt grei, men ikke i ligaen til Q8D og Q9F fra Samsung.

 

Ikke se på førpris på Philips-modeller, den er bullshit. Men til 10k er det en ganske så bra sak. 

Lenke til kommentar

Eneste forskjell på de to modellene er lydplanken under. Ingenting annet. Den lyden er nok bedre på 8503 sammenlignet med 8303, men har ikke hørt den. Tviler på at den er veldig livlig. 

TV'n er helt grei, men ikke i ligaen til Q8D og Q9F fra Samsung.

 

Ikke se på førpris på Philips-modeller, den er bullshit. Men til 10k er det en ganske så bra sak. 

Takk for svar! De Samsung modellene du nevner ligger jo såpass høyt i pris at jeg tror ikke jeg skal strekke meg så langt kun for en soveroms-TV. For den prisen kunne jeg for eksempel dristet meg på en 65 tommer Philips OLED. Så blir nok en av de jeg nevnte, sikkert 8303 så jeg slipper å handle fra Dustinhome. Om ikke det finnes noen Samsung/andre modeller i samme prisklasse (ca 10k) som virkelig knuser Philips.

Lenke til kommentar

Bare vær klar over at årets Philips tv'r har IPS panel, og vil fremstå som noe grått bilde om du skal se i mørket. Kontrasten er heller ikke superduper. Har en slik i stua. Helt grei tv, til en god pris.

Fordel å kjøpe på Elkjøp, så kan man levere tilbake om kvaliteten ikke står til forventningene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...