Jump to content
Sign in to follow this  
eplekasse

Nettbanken til Komplett Bank...

Recommended Posts

De siste månedene har ikke innskudd vist på sparekontoen/høyrentekontoen til Komplett. Det vil si at dersom jeg går inn på transaksjoner, så vises kun uttak siden oppstart av kontoen. Og dette har vedvart i flere måneder. Gjelder dette dere andre også, som har konto hos Komplett?

Jeg har også bemerket meg at de har fjernet oversikten over hvor mye bonus du fikk på hvert kjøp ved bruk av kredittkortet.

For meg virker det som at de bare fjerner flere og flere funksjoner, uten at jeg forstår hvorfor.

Edited by eplekasse

Ser ikke innskutt under "bevegelser" på bankkontoen, jeg heller. Vet ikke om jeg har gjort det før.

Jeg kan fortsatt se hvor mye bonus jeg har fått på hvert kjøp på kredittkortet under "Bonus".

De siste månedene har ikke innskudd vist på sparekontoen/høyrentekontoen til Komplett. Det vil si at dersom jeg går inn på transaksjoner, så vises kun uttak siden oppstart av kontoen. Og dette har vedvart i flere måneder. Gjelder dette dere andre også, som har konto hos Komplett?

Jeg har også bemerket meg at de har fjernet oversikten over hvor mye bonus du fikk på hvert kjøp ved bruk av kredittkortet.

For meg virker det som at de bare fjerner flere og flere funksjoner, uten at jeg forstår hvorfor.

Kan du ha handlet for så mye at du ikke får bonus lenger? Det er jo et max beløp i året eller noe sånt.

Kan du ha handlet for så mye at du ikke får bonus lenger? Det er jo et max beløp i året eller noe sånt.

Det er maks 2,000 kroner bonus per 12 måneder. Hvis det står 0 i bonus utenfor en transaksjon så betyr det at du har overskredet bonus enten per 12 måneder eller per siste 30 dager (som er 500).

Jeg får fremdeles bonus på all bruk av kredittkortet, men det vises ikke inntjent bonus per transaksjon. Ikke at det betyr allverden, og i de fleste tilfeller kan man regne seg fram til det. Poenget mitt er at her har de fjernet to funksjoner fra nettbanken; oversikt over bonus per transaksjon på kredittkort, og innskudd på sparekontoen.

Edited by eplekasse
  • Like 1

Jeg får fremdeles bonus på all bruk av kredittkortet, men det vises ikke inntjent bonus per transaksjon.

Jo, det gjør det. I hvert fall i min nettbank. Du ser under bonus og ikke under transaksjoner?

• Like 1