Gå til innhold

Fremmede klienter på min datamaskin?


Anbefalte innlegg

Var i Tyrkia for noen uker siden og da jeg kom tilbake la jeg merke til at jeg hadde to fremmede klienter på min datamaskin som ikke har gått bort.

 

Legger ved et vedlegg som viser dette.

 

Først og fremst, hva er dette? Og hvordan fjerner jeg det?

 

Takk på forhånd. 

 

post-386893-0-60302300-1555163449_thumb.png

 

Bør også legge til at jeg er en vitenskapsmann med stort potensiale innen flere felt slik at de har interesse av min personlige datamaskin. Kommer også fra en politisk mektig familie på morssiden. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke nødvendigvis fremmede klienter, det er UPNP enheter fra nettverk du har vært tilknyttet. 

 

Som regel har det med hvilke nettverksinnstillinger du har satt på din maskin, og også hvorden disse enhetene er konfigurert (de fleste mediaenheter vil en jo kunne koble til så enkelt som mulig).

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis fremmede klienter, det er UPNP enheter fra nettverk du har vært tilknyttet. 

 

Som regel har det med hvilke nettverksinnstillinger du har satt på din maskin, og også hvorden disse enhetene er konfigurert (de fleste mediaenheter vil en jo kunne koble til så enkelt som mulig).

Takk for svar. Bør da minne om at det er vanlig at staten i Tyrkia tar opp telefonsamtaler mellom private personer. Ofte kan man høre det ved at det er en slags pause i samtalen og at det blir repetert i bakgrunnen.

 

Jeg tror at nummer to er fra en flyplass i Tyrkia, mens klient nummer en er jeg mer usikker på. Kan være hotellet, men mener også at det kan være noe annet. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

Takk for svar. Bør da minne om at det er vanlig at staten i Tyrkia tar opp telefonsamtaler mellom private personer. Ofte kan man høre det ved at det er en slags pause i samtalen og at det blir repetert i bakgrunnen.

 

Jeg tror at nummer to er fra en flyplass i Tyrkia, mens klient nummer en er jeg mer usikker på. Kan være hotellet, men mener også at det kan være noe annet. 

Ikke noen bevis for at denne samtalen blir tatt opp. Samme pausen og repetering får man på samtaler i Norge også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...