Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Tottenham

edge

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

*Alli

Begge. Lamela å
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tror ikke jeg har mislikt en Liverpoolspiller på samme måte siden Roy-tiden. Da mislikte jeg mange.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Liverpool ass

Skrevet

Kan ikke si at jeg misliker han, men jobben han gjør er ikke god nok som regel etter min mening og at han fortsatt er kaptein er helt uforståelig for meg. Han er altfor treig både teknisk og tempomessig.

Skrevet

Tror ikke jeg har mislikt en Liverpoolspiller på samme måte siden Roy-tiden. Da mislikte jeg mange.

Uff, trodde jeg endelig hadde kommet over Woy-tiden men kommentaren din ga meg Konchesky-flashbacks.
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

At han får plassen foran andre er ubegripelig.

Skrevet

Må si jeg digger spillet til Alisson. Det virker som han er ute etter å utvikle internasjonal fotballs største baller. Han kommer til å utvikle seg til å bli en fantastisk sweeper keeper.

En annen keeper som er verdt å nevne som både har baller og er sweeper keeper er jo Manuel Neuer. Av mange betraktet som verdens beste keeper.

Det tar årevis å utvikle seg til en slik type keeper, men Alisson er på god vei. Han er nå på vei inn i de beste keeperår.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Midtbane må forandres

Skrevet

Må si jeg digger spillet til Alisson. Det virker som han er ute etter å utvikle internasjonal fotballs største baller. Han kommer til å utvikle seg til å bli en fantastisk sweeper keeper.

En annen keeper som er verdt å nevne som både har baller og er sweeper keeper er jo Manuel Neuer. Av mange betraktet som verdens beste keeper.

Det tar årevis å utvikle seg til en slik type keeper, men Alisson er på god vei. Han er nå på vei inn i de beste keeperår.

Lloris tok til vett og slutta med det.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Neuer gjorde ikke. Sikker på Klopp vil ha Alisson som sweeper keeper.

Du kjenner han personlig?
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Trenger et mål til her Liverpool.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Der må du sentre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...