Gå til innhold

Kjetil Rekdal vs. Start


ozone

Anbefalte innlegg

Kjetil Rekdal har blitt "suspendert" fra trenerjobben, to dager før seriestart!

Klubben har et syltynt grunnlag, som: "For lite tilstedeværelse på treningsfeltet", "Klubben har ikke vært fullt ut fornøyd med Rekdals fokus" og "klager på Rekdals væremåte og oppførsel".

 

Når hans advokat påpeker at ingen av de tingene er grunnlag for å nekte Rekdal å gå på jobb, påberoper klubben seg styringsretten de har, for å prøve å nekte Rekdal å lede kampen idag kl. 15.30.

 

Heller ikke det er nok, ser det ut som. Det blir jo en slags "lockout", som ikke kan brukes mot enkeltpersoner, eller når det ikke er tariffkonflkt på gang, annet enn hvis arbeidstakeren har gjort noe kriminelt, eller vært grovt illojal.

 

Rekdals væremåte og oppførsel burde være godt kjent fra hans mange år på TV, og som motstander til Start, så den kommer de neppe langt med.

 

Rekdal sier han skal møte på sidelinjen og lede laget!

 

Stå på Kjetil! Trykk denne farsen av en "oppsigelse" ned i halsen på dem!

Og hindrer de deg, så har du enda mer ulovligheter på dem i en kommende rettsak!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et lite håp da "Start en Drøm" kom inn med kapital til klubben. Ser dog ut til at vi ender opp med trenerskifter over en lav sko, spillere uten klubbfølelse og et styre som fremstår som.. 

 

Jeg er sånn sett enig i at klubben burde ha vist hva de fikk når de ansatte Rekdal. Dersom det dog er nok reaksjoner til å fylle 2 stk A4 sider så kan jeg ikke forstå at det ikke har vært anledning til å løse denne saken på et tidligere tidspunkt, og på en måte som var litt mer diskret.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke overraskende tapte de i åpningen mot Aafk og. Er ikke måte på hvor mye motgang vi Start supportere er nødt å leve med, vil seg aldri for denne klubben med flest nedrykk fra Eliteserien siden 1996.

 

Fortjente å vinne i dag da... Hadde mer enn nok sjanser til å avgjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Start har har gjort en stor tabbe i denne saken. De burde diskutert dette med Kjetil og latt han fortsette. Nå må de betale han ut, finne ny trener og sesongen er ødelagt. 

Hvordan dette er mulig når du har en av de beste trenerene i Norge og spiller i OBOS-ligaen?

Endret av Svein M
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan dette er mulig når du har en av de beste trenerene i Norge og spiller i OBOS-ligaen?

 

Spikeren på hodet!

 

 

 

EDIT: Alle trenere har sine metoder og personligheter. Ingen med selv en perifer interesse for norsk fotball er i den minste tvil om Kjetil Rekdals dyktighet, engasjement, ærlighet, og direkte stil.

 

Hadde Start latt Kjetil Rekdal være Kjetil Rekdal, så hadde de uten den minste tvil rykket opp! Kanskje han fremsto litt laid-back og selvsikker fordi dette er OBOS, men det var fordi han var helt sikker på at klubben var på vei opp igjen!

 

Alvorlig talt: Ansetter du Kjetil Rekdal vet du nøyaktig hva du får!

Påstår du noe annet i ettertid, så sier du samtidig at du er inkompetent i jobben din.

Endret av ozone
Lenke til kommentar

John Arne Riise ønsker å ta over jobben. Dette håper jeg er en kollektiv 1.april spøk.. -_- 

 

Det håper jeg óg!

 

Hvis Start var litt misfornøyd med Kjetil Rekdals fokus, tilstedeværelse og væremåte, så er nok ikke John Arne Riise rette mannen heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...