Gå til innhold

GUIDE: Nå kan du gjøre Messenger mørk


Anbefalte innlegg

 

Virker ikke hos meg. Har Samsung Galaxy S9+, men har lest det er tilknyttet Facebook kontoen. Så får vel bare vente...

 

Fungerte på min S9+?

Ja, det er prøvetesting og da får ikke alle prøvd det. Jeg får bare vente enn så lenge ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukt darkmode i messenger uten problemer de siste 4-5 dagene. Var veldig fint å matche dark mode i Android. Bare noen få apper som ikke kjører darkmode her nå

Kan du hjelpe oss som ikke får opp noe? Denne artikkelen er søppel, veldig uklar på hva vi må gjøre. "Her er guiden for hvordan du får darkmode: Prøv deg fram, sucker!"  :hrm:  Har prøvd alle månene som finnes i appen...

Lenke til kommentar

 

Brukt darkmode i messenger uten problemer de siste 4-5 dagene. Var veldig fint å matche dark mode i Android. Bare noen få apper som ikke kjører darkmode her nå

Kan du hjelpe oss som ikke får opp noe? Denne artikkelen er søppel, veldig uklar på hva vi må gjøre. "Her er guiden for hvordan du får darkmode: Prøv deg fram, sucker!"  :hrm:  Har prøvd alle månene som finnes i appen...

Det er kontobasert, så noen av oss uheldige får bare ikke tilgang i det hele tatt virker det som.
Lenke til kommentar

Kan du hjelpe oss som ikke får opp noe? Denne artikkelen er søppel, veldig uklar på hva vi må gjøre. "Her er guiden for hvordan du får darkmode: Prøv deg fram, sucker!" :hrm: Har prøvd alle månene som finnes i appen...

Fungerer vist ikke hos alle. Men artikkelen er jo god nok den synst jeg men ikke sikkert den er like grei for alle. Du må sende halvmånen. Altså denne: ?

Det funket for meg på første forsøk. Men det kan hjelpe å lukke appen helt. Eventuelt restarte mobilen og prøve på nytt. Om det er andre triks aner jeg desverre ikke. Håper det hjelper hvertfall?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sSlhNL

Hei jeg har hatt natt modus på min facebook messenger en god stund nå uten å måtte sende måne så dukket den plutselig opp i innstillinger . kanskje jeg har vært en av få som har fått teste det ?  

Lenke til kommentar

Hei jeg har hatt natt modus på min facebook messenger en god stund nå uten å måtte sende måne så dukket den plutselig opp i innstillinger . kanskje jeg har vært en av få som har fått teste det ?

Huh? Hvordan har du hatt darkmode uten noe valg for å skru det på?? Man må jo aktivere selv det i innstillingene når man har det valget tilgjengelig

Lenke til kommentar

Her er et triks som funket dritbra. Holder du lenge på ikonet, får du opp en meny. Der står det "Avinstaller". Trykker du på den, vil du endelig få sove godt om natta! :D

 

Yeeeey! Så kan ingen få tak i deg!! :D 

 

:hrm: 

 

Fått til dark-mode jeg også, iPhone Xs. Men den var hakket for mørk syns jeg. Ser nesten litt "billig" ut. Fint om de kunne tuna det svarte til å være litt gråere, blir så alvorlige kontraster slik det er nå. Ellers greit, kommer til å beholde det inntil videre :)

Lenke til kommentar

 

Helt utrolig at vi skal drive og spamme hverandre med halvmåner, hvorfor kunne ikke dette vært et synlig tilvalg i utgangspunktet?

 

Du trenger ikke spamme andre med måner; du kan sende mld til deg selv?

Fint med tips altså, men hvordan i huleste sender du mld til deg selv? Jeg får det ikke til...

Har uansett prøvd alle måner nå uten at det funker, ennå, på Nokia 7p ?

Lenke til kommentar

 

 

Helt utrolig at vi skal drive og spamme hverandre med halvmåner, hvorfor kunne ikke dette vært et synlig tilvalg i utgangspunktet?

 

Du trenger ikke spamme andre med måner; du kan sende mld til deg selv?

Fint med tips altså, men hvordan i huleste sender du mld til deg selv? Jeg får det ikke til...

Har uansett prøvd alle måner nå uten at det funker, ennå, på Nokia 7p ?

Fant noen å spamme..fra Ipad gikk det med en gang og da jeg så gikk inn på tlf var det aktivert der også, merkelig nok. Jaja..da kan jeg endelig sove uten bekymringer?

Lenke til kommentar

 

 

Helt utrolig at vi skal drive og spamme hverandre med halvmåner, hvorfor kunne ikke dette vært et synlig tilvalg i utgangspunktet?

 

Du trenger ikke spamme andre med måner; du kan sende mld til deg selv?

Fint med tips altså, men hvordan i huleste sender du mld til deg selv? Jeg får det ikke til...

Har uansett prøvd alle måner nå uten at det funker, ennå, på Nokia 7p ?

Du søker bare opp deg selv på Messenger. Fin plass å teste måner...

Lenke til kommentar

 

 

 

Helt utrolig at vi skal drive og spamme hverandre med halvmåner, hvorfor kunne ikke dette vært et synlig tilvalg i utgangspunktet?

 

Du trenger ikke spamme andre med måner; du kan sende mld til deg selv?

Fint med tips altså, men hvordan i huleste sender du mld til deg selv? Jeg får det ikke til...

Har uansett prøvd alle måner nå uten at det funker, ennå, på Nokia 7p ?

Du søker bare opp deg selv på Messenger. Fin plass å teste måner...

Hehe..jaggu, det hadde jeg ikke trudd. Nå kan jeg prate til meg selv ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...