Gå til innhold

Audi viser fram enda en elektrisk suv


Anbefalte innlegg

Stor forskjell på 1000 og 120.

Men jeg har tilgode å se en m3 ute på veien i Oslo området enda. Tolker det som mange (om ikke alle sist februar registreringene av m3) ikke har skiftet hender ennå.

 

Hva er egentlig poenget ?

120 e-trons minus noen eventuelle demobiler er på vei til sluttbrukere. Ja det er i mindretall , men det er jo som forventet.

Demobilene er allerede ute og lufter seg, så min første i dag, derimot så er nok antall biler ute hos kunde=0. Etter det jeg har hørt har de stått hos forhandler siden desember i påvente av en oppdatering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Demobilene er allerede ute og lufter seg, så min første i dag, derimot så er nok antall biler ute hos kunde=0. Etter det jeg har hørt har de stått hos forhandler siden desember i påvente av en oppdatering.

Ja det var interessant å vite ...

Jeg har sett e-tron uten denne «reklamen/påklistrede skriften» på veien forleden dag. Det var kanskje ikke en demo bil det da,

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Ja det var interessant å vite ...

Jeg har sett e-tron uten denne «reklamen/påklistrede skriften» på veien forleden dag. Det var kanskje ikke en demo bil det da,

Eller en fargekombinasjon som er mer diskret? Den jeg så i dag var teksten svært lett synlig selv om jeg kun fikk et glimt ut øyekroken i snødrev og halvmørke..

 

Fortsatt ingen på elbilforum som kan fortelle at de har fått bilen sin men har du en link til artikkel av typen "Jon(48) er første kunde i Norge som fikk Audi e-tron" så leser jeg den gjerne. :)

Lenke til kommentar

Eller en fargekombinasjon som er mer diskret? Den jeg så i dag var teksten svært lett synlig selv om jeg kun fikk et glimt ut øyekroken i snødrev og halvmørke..

 

Fortsatt ingen på elbilforum som kan fortelle at de har fått bilen sin men har du en link til artikkel av typen "Jon(48) er første kunde i Norge som fikk Audi e-tron" så leser jeg den gjerne. :)

Mener Audi (Dahles Auto Fredrikstad) nevnte at de begynner utlevering i uke 12.

 

Tok forøvrig en av demobilene ut på tur en times tid. Du verden for en snasen bil :)  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...