Gå til innhold

Dette var de mest solgte bilene i februar


Anbefalte innlegg

Går nok endel mer enn bare 10-20år før det er på plass du Tror du glemmer hvor i verden batterier osv faktisk blir produsert.

 

Ordet miljøvennlig idag har vide betydninger. Det eksisterer pr dags dato ingen bil som er miljøvennlig fra produksjon til salg til vrak.. Ikke i nærheten engang

Trur du skal lese deg opp jeg. :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tror det bare er Kina? De flytter enda mer fra Kina til andre billige land ja.. Europa er altfor dyrt til at det er lønnsomt.

Ettersom mer og mer blir automatisert med roboter, så blir det billigere å produsere slikt hjemme. 

 

Igjen, les deg opp du. Du vil ha godt av det. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det burde du gjøre siden du lever i den ville fantasien din led at det eksisterer 100% miljøvennlige biler... For det eksisterer som sagt ikke. Det forutsetter trossalt at det forurenser 0% å utvinne, produsere, bruke og vrake.. Noe som er helt umulig idag og i laaang fremtid

Nå skal du starte å putte meninger jeg aldri har uttalt til meg også nå? ;) 

 

Mye rart man må se hos desperate folk som gjør alt de kan for å "vinne" et diskusjonsforum altså. Men her setter du jo to streker under hvor langt du er villig til å gå. :) 

Lenke til kommentar

Nå skal du starte å putte meninger jeg aldri har uttalt til meg også nå? ;)

 

Mye rart man må se hos desperate folk som gjør alt de kan for å "vinne" et diskusjonsforum altså. Men her setter du jo to streker under hvor langt du er villig til å gå. :)

Du som hevder det er så miljøvennlig med ELbil og sier at ordet miljøvennlig betyr null utslipp osv.. Derfor forteller jeg deg at det ikke eksisterer noe som er i nærheten engang.. Eller glemte du samtalen?? Endret av iPhoneXs
Lenke til kommentar

Du som hevder det er så miljøvennlig med ELbil og sier at ordet miljøvennlig betyr null utslipp osv.. Derfor forteller jeg deg at det ikke eksisterer noe som er i nærheten engang.. Eller glemte du samtalen?

Hvor har jeg hevdet dette? 

 

Jeg har aldri sagt det er direkte miljøvennlig med elbil. Dette er et ord du utelukkende har brukt. 

 

Prøv igjen. 

Lenke til kommentar

Alt.. Eller mener du det er greit å forurense i f.eks India så lenge Norge er rent?

Forurensing er forurensing.. Global forurensing må ned i hver bidige krik og krok i verden skal miljøargumentene holde..

Hvorfor kommer du med helt tullete spørsmål? Merkelig og barnslig diskusjons-taktikk syns jeg. 

 

Vi snakket om fremtiden og avgifter mot&for fossile biler kontra mer nøytrale biler når man ser på lokal ferdsel. 

 

Når politikere i  f.eks Oslo skal avgjøre hvor mye det skal koste med en fossilbil i byen, så gir dem beng i hvordan andre land kontrollerer sine eksporter. 

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer du med helt tullete spørsmål? Merkelig og barnslig diskusjons-taktikk syns jeg.

 

Vi snakket om fremtiden og avgifter mot&for fossile biler kontra mer nøytrale biler når man ser på lokal ferdsel.

 

Når politikere i f.eks Oslo skal avgjøre hvor mye det skal koste med en fossilbil i byen, så gir dem beng i hvordan andre land kontrollerer sine eksporter.

Du som kommer med vissvass her så. Alt har en sammenheng. Om du mener skitten grivedrift for å få ut råstoffer for å lage batteri ikke har noe med miljøet å gjøre er du rett og slett blåst..

Hjelper lite hva de gjør i Oslo om de ikke bryr seg om helheten. Men nå er jo pilitikere generelt ganske gjensnødde i hodet så. Betaler uansett gladelig for å kjøre diesel i byene bare jeg slipper å kjøre elektrisk og er avhengig av lading. Jeg er ikke så kjip og gjerrig jeg skjønner du.. Klarer å betale for meg jeg og kjøper ikke ELbil kun for å slippe avgifter (som man uansett må betale mer av etterhvert på elektrisk også)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du som kommer med vissvass her så. Alt har en sammenheng. Om du mener skitten grivedrift for å få ut råstoffer for å lage batteri ikke har noe med miljøet å gjøre er du rett og slett blåst..

Jeg ber deg om å komme med sitater der jeg sier det du påstår at jeg har sagt, men det skjer jo ikke. Allikevel fortsetter du å tilrette meg meninger jeg aldri har ytret. 

 

Ekstremt barnslig, og lett gjennomskuet hvor desperat du er her. 

Lenke til kommentar

Jeg ber deg om å komme med sitater der jeg sier det du påstår at jeg har sagt, men det skjer jo ikke. Allikevel fortsetter du å tilrette meg meninger jeg aldri har ytret.

 

Ekstremt barnslig, og lett gjennomskuet hvor desperat du er her.

Ekstremt barnslig at du ikke kan stå for det du sier ja. Desperat er jeg ikke. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva du tror i fantasiland?

Lenke til kommentar

Ekstremt barnslig at du ikke kan stå for det du sier ja. Desperat er jeg ikke. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva du tror i fantasiland

Hva er det jeg sier igjen? Kom så med et sitat av meg som sier det, og ikke kun du som kjører barnetaktikker når det gjelder diskusjon og hersketeknikker. :) 

Lenke til kommentar

Sitat sitat sitat. Du som ordlegger seg slik så gidder ikke å diskutere med deg mer.

Ja, reporter i vei Se hvor det bryr meg..

 

Troll er det du som er

Når du lyver om hva folk sier, så er det på sin plass at du beviser at de har sagt det du hevner. Når du ikke klarer det, så er det jo åpenbart lett å se at du bare finner på ting for å "vinne". 

 

Når du ikke klarer det, så får heller alle her inne se hvem du er, og hva du gjør under diskusjoner. Bra det. :)

Endret av oophus3do
Lenke til kommentar

Når du lyver om hva folk sier, så er det på sin plass at du beviser at de har sagt det du hevner. Når du ikke klarer det, så er det jo åpenbart lett å se at du bare finner på ting for å "vinne".

 

Når du ikke klarer det, så får heller alle her inne se hvem du er, og hva du gjør under diskusjoner. Bra det. :)

Gjør jeg ikke. Finner ikke på noe. Slutt å sutre som en liten jente fordi du ikke forstår ting.

 

Alle her inne se hvem jeg er?? Ja, jøss.. Gå å troll en annen plass. Adjø

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...